  • 1. Data: 2005-12-01 20:11:38
    Temat: Zamknięcie konta
    Od: "JacekT" <j...@o...pl>

    Witam!

    Mam e-Konto PRO w Lukas Banku i ostatnio z niego raczej nie korzystam, mam
    tam tylko lokaty na 5 tyś aby nie płacić 9 zł za prowadzenie rachunku.

    I tu mam pytanie. Jak Lukas zamyka rachunek: od ręki (oddaje tylko token,
    brak kart płatniczych do konta), czy z miesięcznym okresem wypowiedzenia.
    Pytam się bo za parę dni kończą mi się tam lokaty i chcę wycofać kasę i
    zamknąć rachunek, ale gdyby okres wypowiedzenia był 1 miesięczny to skasują
    mnie za prowadzenie konta za grudzień i styczeń po 9 zeta a tego chciałbym
    uniknąć

    PS. Mają kiedyś KK u nich to zamknęli od razu nawet nie musiałem pisać
    żadnego wypowiedzenia, więc mam nadzieje że teraz będzie tak samo.

    Pozdrawiam
    Jacek T.

  • 2. Data: 2005-12-01 21:35:39
    Temat: Re: Zamknięcie konta
    Od: "K.K." <e...@d...wytnij.pl>

    > PS. Mają kiedyś KK u nich to zamknęli od razu nawet nie musiałem pisać
    > żadnego wypowiedzenia, więc mam nadzieje że teraz będzie tak samo.

    Tym razem będzie inaczej. Rozwiązanie umowy rachunku tylko na piśmie i nie
    ma tu znaczenia w jakim banku.
    Poza tym http://www.lukasbank.pl/download/regulamin_konta.pdf str. 20
    paragraf 69 ust, 2.

    Pozdr.
    K.K.

  • 3. Data: 2005-12-02 08:34:57
    Od: "As" <.NOSPAM(iusunkropki).a.s.i.e.r@poczta.onet.pl>

> [...]
    skasują
    > mnie za prowadzenie konta za grudzień i styczeń po 9 zeta a tego chciałbym

    Kilka miesięcy temu zamykałem konto. Mimo że nie miałem u nich karty VE od
    dłuższego czasu to i tak musiałem przyjść drugi raz za tydzień. Dodatkowo
    koniecznie chcieli moja starą już nieaktywną kartę...
    Poza tym póki masz token to usuń przez internet wszystkie zlecenia stałe
    nawet te jednorazowe. To śmieszne (bo zlecenia były jednorazowe) ale
    panienka nie mogła mi zamknąć konta bez ich usunięcia, a token oddałem
    tydzień wcześniej. U konsultanta lub telefonicznie to kosztuje sporo (za
    każde zlecenie płatne osobno a miałem ich dużo). Dopiero pomogła interwencja
    w centrali i odgórnie za darmo mi je usunęli.
    Poza tym przelej najpierw wszystkie pieniądze przez internet bo za wypłatę
    reszty lub przelew w oddziale trzeba zapłacić prowizję... A tak w razie
    czego zapłacisz gotówką bez opłat. W sumie był to fajny bank, tyle że spadł
    w moich oczach w momencie zamykania konta.
    A.S.

  • 4. Data: 2005-12-02 16:19:59
    Od: "JacekT" <j...@o...pl>

    Witam,

    Użytkownik "K.K." <e...@d...wytnij.pl> napisał w wiadomości

    > Tym razem będzie inaczej. Rozwiązanie umowy rachunku tylko na piśmie i nie
    > ma tu znaczenia w jakim banku.
    > Poza tym http://www.lukasbank.pl/download/regulamin_konta.pdf str. 20
    > paragraf 69 ust, 2.

    Dzięki za odpowiedź. Z regulaminem się zapoznałem, bardziej chodziło mi o
    własne doświadczenie w zamykaniu konta.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2005-12-02 16:32:31
    Od: "JacekT" <j...@o...pl>

    Witam,

> [...]
    spadł
    > w moich oczach w momencie zamykania konta.

    Dzięki za tak szczegółowe informacje i wskazówki. Piszesz że musiałeś
    przyjść za tydzień jeszcze raz i wtedy już miałeś całkiem zamknięte konto?,
    czy i tak był miesięczny okres wypowiedzenia zgodnie z regulaminem, w którym
    pobrali sobie opłaty za prowadzenie.
    Pisząc o zleceniach jednorazowych jak rozumiem masz na myśli aktywne
    zlecenia a nie już wykonane.

    Jacek T.

  • 6. Data: 2005-12-02 19:45:10
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    >Kilka miesięcy temu zamykałem konto. Mimo że nie miałem u nich karty VE od
    >dłuższego czasu to i tak musiałem przyjść drugi raz za tydzień. Dodatkowo

    jakoś mało asertywny chyba jesteś. Wypowiadasz umowę na piśmie,
    bierzesz potwierdzenie. Zamiatanie to już ich robota.

    --
    Jarek Andrzejewski

  • 7. Data: 2005-12-03 11:33:28
    Od: Mroziu <m...@h...pl>

    JacekT wrote:

> [...]
    > mnie za prowadzenie konta za grudzień i styczeń po 9 zeta a tego chciałbym

    Kolega zamykal konto w czwartek. Nie mial ani karty, ani tokena.
    Zamkneli od ręki. Nawet mu 0,41 wypłacili :)

    Mroziu

  • 8. Data: 2005-12-03 13:09:26
    Od: "JacekT" <j...@o...pl>

    Witam,

    > Kolega zamykal konto w czwartek. Nie mial ani karty, ani tokena.
    > Zamkneli od ręki. Nawet mu 0,41 wypłacili :)

    Dzięki za informacje, mam nadzieje że u mnie będzie podobnie.
    Jacek T.

  • 9. Data: 2005-12-05 08:00:51
    Od: "As" <.NOSPAM(iusunkropki).a.s.i.e.r@poczta.onet.pl>

    > Pisząc o zleceniach jednorazowych jak rozumiem masz na myśli aktywne
    > zlecenia a nie już wykonane.

    Zlecenia wykonane niestety. Sam sie zdziwiłem bo nigdy by mi do głowy coś
    takiego nie przyszło. Zamykając konto w VW nie było żadnych takich
    kruczków - wystarczyło wysłać wypowiedzenie.
    A.S.

  • 10. Data: 2005-12-05 19:10:01
    Od: "JacekT" <j...@o...pl>

    Witam,

> [...]
    > takiego nie przyszło. Zamykając konto w VW nie było żadnych takich
    > kruczków - wystarczyło wysłać wypowiedzenie.

    Z tego co pamiętam to w starym systemie rzeczywiście było można usuwać stare
    zlecenia. Teraz to przelewy i zlecenia są pod płatnościami i tam takiej
    opcji nie znalazłem więc raczej z tym nie powinno być problemu.

    Pozdrawiam
    Jacek T.