    From: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Zamykanie konta - subiektywny ranking ;)
    Date: Wed, 3 Mar 2004 17:59:11 +0100
    Sender: m...@p...onet.pl@chello062179047124.chello.pl

    Pewnie takich porownan nie ma za czesto, wiec sie heheh moze przydac ;)
    Jestem wlasnie po zamknieciu 4 kont w roznych bankach (Warszawa) :) Warto
    wiec podzielic sie wrazeniami.
    Subiektywne oceny osobno w zakresie obslugi i procedur. (skala szkolna)

    Zamykane konta:

    Fortis Bank ePakiet - placowka na ul. Postepu
    Obsluga - zero kolejki, Pani z obslugi baaaaardzo mila i przyjemna. Obsluga
    5
    Procedura 5 - oddaje sie tylko karte, wyplaca pieniazki i juz
    Jednym slowem profeska nawet przy rozstaniu! :)

    Nordea (dawne LGNet) - Galeria Mokotow
    Obsluga - mlodzieniec (cos sie dziwnie usmiechal - nie wiem czy mu sie moje
    zdjecie w dowodzie podobalo - fakt wygladam, jakby mnie do SS brali bez
    sprawdzania korzeni, no ale. Byc moze kojarzy mnie z sieci - w takim razie
    pozdrawiam ;) troche niepewny w tym co robil. Poprawnie - 4
    Procedura - nooo zobaczymy ;) mam przelac 96 groszy i niby zamkna. Jesli na
    tym sie skonczy to 5
    Przy okazji niezly ubaw - pracownica w srednim wieku+ ;) niezle najezdzala
    na kierownika placowki, ze czegos nie zrobil, czegos nie wyslal, a juz 3
    marca i w ogole... He, he

    Lukas Bank (Galeria Ursynkow - Natolin)
    Obsluga - no az sie zastanawialem, czy jednak likwidowac to konto... Pani
    Beata byla przesympatyczna. Namawiala dlugo i baaardzo mile, zeby konta nie
    likwidowac. Zrobila mi pyszna kawe i zapewnila mila pogawedke w trakcie
    calej procedury.
    Obiecalem, ze ja pochwale, co niniejszym czynie!
    Niestety w placowce na Natolinie byla tylko dzisiaj - zaproszala mnie na
    kawe na Towarowa (Dworzec Wilenska jakos?), no ale za daleko. Ale gdyby ktos
    z grupy tam byl i spotkal pania Beate Sz. (nie wiem czy chciala, zebym
    nazwisko ujawnial? ;) to prosze bardzo pozdrowic :)))) Jednym slowem ocena 6
    Procedura - jak dla mnie 3 - musze za tydzien przyjsc i "domknac" konto i
    wyplacic reszte pieniedzy. :(((

    Kredyt Bank (KEN - blizej Kabat)
    Obsluga - Pan bez poczucia humoru ;) (albo ja mam wisielczy humor? -
    zartowalem czy po ostatnich wydarzeniach pociekalo troche klientow - pan
    stwierdzil - a jakich wydarzeniach? ;))). Obsluga bardzo poprawna - ale
    klienci za mna juz czekali - bo tylko jedno stanowisko bylo czynne. Koncowa
    ocena 4
    Procedury 5. Oddalem karty w tym VC, wyplacono mi pieniazki - po 60 dniach
    konto bedzie zamkniete. Ciekawostka - musialem tez oddac KB karte?

    Poza rankingiem placowka MultiBanku (to Domaniewska? - kolo GM) - tez
    chcialem cos domknac ;)
    Na kilka stanowisk o godzinie 15:30 czynne tylko jedno + Aquarius. Stalem ze
    stoperem w reku 7 minut i kilka osob przechodzilo i doslownie NIKT sie nie
    zainteresowal. Przez ten czas doszly jeszcze dwie osoby. Wyszedlem - bo nie
    chcialo mi sie czekac.
    Po tym jak zamknalem konto w Fortisie jeszcze podszedlem - dalej staly dwie
    osoby....
    No coz - obsluga w placowkach to baaardzo slaba rzecz w Multi... Pietno (ale
    to sie nadaje na pl.pregierz ;)

    Ze wzgledu na obsluge - wrocilbym (w Fortisie obiecalem, ze jak mnie juz
    bedzie stac to skorzystam z okazji i zaloze srebrne lub zlote (oczywiscie mi
    to zaproponowano na samym poczatku:)) wlasnie do Fortisa i Lukas Banku.
    (hmmm chociaz na kawe na Towarowa nie chcialoby mi sie jezdzic :)))

    Nordea i KB - atmosfera z urzadu - dla mnie odpada.
    Multi - no coz - nie wiem czemu ale to wlasnie tam trafiam zawsze na
    kolejki, a we wspomnianych 4 bankach nigdzie nie czekalem... Z doswiadczenia
    na Krolewskiej - tez wiem, ze trzeba poczekac....

    P.S. To w takim razie jeszcze jedno konto domknac i.... i chyba trzeba
    bedzie zapoznac sie z rachunkiem w RB - bo internet maja wprowadzac? ;))))

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    http://www.prnews.pl/ - swiat e-bankowosci