-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
-for-mail
From: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Zamykanie konta - subiektywny ranking ;)
Date: Wed, 3 Mar 2004 17:59:11 +0100
Organization: news.onet.pl
Lines: 74
Sender: m...@p...onet.pl@chello062179047124.chello.pl
Message-ID: <c252t2$9g6$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: chello062179047124.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 7bit
X-Trace: news.onet.pl 1078333154 9734 62.179.47.124 (3 Mar 2004 16:59:14 GMT)
X-Complaints-To: a...@o...pl
NNTP-Posting-Date: 3 Mar 2004 16:59:14 GMT
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:289226
[ ukryj nagłówki ]Pewnie takich porownan nie ma za czesto, wiec sie heheh moze przydac ;)
Jestem wlasnie po zamknieciu 4 kont w roznych bankach (Warszawa) :) Warto
wiec podzielic sie wrazeniami.
Subiektywne oceny osobno w zakresie obslugi i procedur. (skala szkolna)
Zamykane konta:
Fortis Bank ePakiet - placowka na ul. Postepu
Obsluga - zero kolejki, Pani z obslugi baaaaardzo mila i przyjemna. Obsluga
5
Procedura 5 - oddaje sie tylko karte, wyplaca pieniazki i juz
Jednym slowem profeska nawet przy rozstaniu! :)
Nordea (dawne LGNet) - Galeria Mokotow
Obsluga - mlodzieniec (cos sie dziwnie usmiechal - nie wiem czy mu sie moje
zdjecie w dowodzie podobalo - fakt wygladam, jakby mnie do SS brali bez
sprawdzania korzeni, no ale. Byc moze kojarzy mnie z sieci - w takim razie
pozdrawiam ;) troche niepewny w tym co robil. Poprawnie - 4
Procedura - nooo zobaczymy ;) mam przelac 96 groszy i niby zamkna. Jesli na
tym sie skonczy to 5
Przy okazji niezly ubaw - pracownica w srednim wieku+ ;) niezle najezdzala
na kierownika placowki, ze czegos nie zrobil, czegos nie wyslal, a juz 3
marca i w ogole... He, he
Lukas Bank (Galeria Ursynkow - Natolin)
Obsluga - no az sie zastanawialem, czy jednak likwidowac to konto... Pani
Beata byla przesympatyczna. Namawiala dlugo i baaardzo mile, zeby konta nie
likwidowac. Zrobila mi pyszna kawe i zapewnila mila pogawedke w trakcie
calej procedury.
Obiecalem, ze ja pochwale, co niniejszym czynie!
Niestety w placowce na Natolinie byla tylko dzisiaj - zaproszala mnie na
kawe na Towarowa (Dworzec Wilenska jakos?), no ale za daleko. Ale gdyby ktos
z grupy tam byl i spotkal pania Beate Sz. (nie wiem czy chciala, zebym
nazwisko ujawnial? ;) to prosze bardzo pozdrowic :)))) Jednym slowem ocena 6
Procedura - jak dla mnie 3 - musze za tydzien przyjsc i "domknac" konto i
wyplacic reszte pieniedzy. :(((
Kredyt Bank (KEN - blizej Kabat)
Obsluga - Pan bez poczucia humoru ;) (albo ja mam wisielczy humor? -
zartowalem czy po ostatnich wydarzeniach pociekalo troche klientow - pan
stwierdzil - a jakich wydarzeniach? ;))). Obsluga bardzo poprawna - ale
klienci za mna juz czekali - bo tylko jedno stanowisko bylo czynne. Koncowa
ocena 4
Procedury 5. Oddalem karty w tym VC, wyplacono mi pieniazki - po 60 dniach
konto bedzie zamkniete. Ciekawostka - musialem tez oddac KB karte?
Poza rankingiem placowka MultiBanku (to Domaniewska? - kolo GM) - tez
chcialem cos domknac ;)
Na kilka stanowisk o godzinie 15:30 czynne tylko jedno + Aquarius. Stalem ze
stoperem w reku 7 minut i kilka osob przechodzilo i doslownie NIKT sie nie
zainteresowal. Przez ten czas doszly jeszcze dwie osoby. Wyszedlem - bo nie
chcialo mi sie czekac.
Po tym jak zamknalem konto w Fortisie jeszcze podszedlem - dalej staly dwie
osoby....
No coz - obsluga w placowkach to baaardzo slaba rzecz w Multi... Pietno (ale
to sie nadaje na pl.pregierz ;)
Ze wzgledu na obsluge - wrocilbym (w Fortisie obiecalem, ze jak mnie juz
bedzie stac to skorzystam z okazji i zaloze srebrne lub zlote (oczywiscie mi
to zaproponowano na samym poczatku:)) wlasnie do Fortisa i Lukas Banku.
(hmmm chociaz na kawe na Towarowa nie chcialoby mi sie jezdzic :)))
Nordea i KB - atmosfera z urzadu - dla mnie odpada.
Multi - no coz - nie wiem czemu ale to wlasnie tam trafiam zawsze na
kolejki, a we wspomnianych 4 bankach nigdzie nie czekalem... Z doswiadczenia
na Krolewskiej - tez wiem, ze trzeba poczekac....
P.S. To w takim razie jeszcze jedno konto domknac i.... i chyba trzeba
bedzie zapoznac sie z rachunkiem w RB - bo internet maja wprowadzac? ;))))
--
Michal 'Amra' Macierzynski
http://www.prnews.pl/ - swiat e-bankowosci
Następne wpisy z tego wątku
- 03.03.04 17:15 blad
- 03.03.04 17:28 Michał 'Amra' Macierzyński
- 03.03.04 17:40 Robert Wicik
- 03.03.04 18:25 WD
- 03.03.04 19:30 sebol
- 03.03.04 21:40 Maciek Kycler
- 03.03.04 23:08 skorz
- 03.03.04 23:22 sanula
- 03.03.04 23:28 sanula
- 04.03.04 11:06 blad
- 04.03.04 18:21 an
- 04.03.04 18:25 Michal 'Amra' Macierzynski
- 04.03.04 18:39 an
- 05.03.04 05:01 kuba
- 04.03.04 18:25 Michal 'Amra' Macierzynski
Najnowsze wątki z tej grupy
- Velo częściowo ugiął się...
- że co?
- I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
- Jak to kupić?
- Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- Zabawny epizod z Santander Consumerem
- Zapamiętana karta w aplikacji
- Velo -- zgłoszenie incydentu
- Velo -- kradzież czy bałagan?...
- Velo bank nie odpuszcza?...
- Velo jak zwykle bredzi...
- Od setki do setki...
- Velo ostrzega przed sobą?
- Nest -- polecenie
Najnowsze wątki
- 2024-09-23 Velo częściowo ugiął się...
- 2024-09-22 że co?
- 2024-09-22 I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
- 2024-09-20 Jak to kupić?
- 2024-09-17 Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- 2024-09-17 Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- 2024-09-12 Zabawny epizod z Santander Consumerem
- 2024-09-12 Zapamiętana karta w aplikacji
- 2024-09-11 Velo -- zgłoszenie incydentu
- 2024-09-10 Velo -- kradzież czy bałagan?...
- 2024-09-10 Velo bank nie odpuszcza?...
- 2024-09-05 Velo jak zwykle bredzi...
- 2024-09-01 Od setki do setki...
- 2024-08-30 Velo ostrzega przed sobą?
- 2024-08-29 Nest -- polecenie