eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.wgpwZanim pójdziesz bluźnić pod krzyżem wspomnij co pisał w Apokalipsie św. JanZanim pójdziesz bluźnić pod krzyżem wspomnij co pisał w Apokalipsie św. Jan
  • Data: 2010-08-09 19:54:11
    Temat: Zanim pójdziesz bluźnić pod krzyżem wspomnij co pisał w Apokalipsie św. Jan
    Od: Charlie delta <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    1 I ujrzałem Bestię wychodzącą z morza,
    mającą dziesięć rogów i siedem głów,
    a na rogach jej dziesięć diademów,
    a na jej głowach imiona bluźniercze.
    2 Bestia, którą widziałem, podobna była do pantery,
    łapy jej - jakby niedźwiedzia,
    paszcza jej - jakby paszcza lwa.
    A Smok dał jej swą moc, swój tron i wielką władzę.
    3 I ujrzałem jedną z jej głów jakby śmiertelnie zranioną,
    a rana jej śmiertelna została uleczona.
    A cała ziemia w podziwie powiodła wzrokiem za Bestią,
    4 i pokłon oddali Smokowi,
    bo władzę dał Bestii.
    I Bestii pokłon oddali, mówiąc:
    "Któż jest podobny do Bestii
    i któż potrafi rozpocząć z nią walkę?"
    5 A dano jej usta mówiące wielkie rzeczy i bluźnierstwa,
    i dano jej możność przetrwania czterdziestu dwu miesięcy.
    6 Zatem otworzyła swe usta dla bluźnierstw przeciwko Bogu,
    by bluźnić Jego imieniu i Jego przybytkowi,
    i mieszkańcom nieba.
    7 Potem dano jej wszcząć walkę ze świętymi
    i zwyciężyć ich,
    i dano jej władzę nad każdym szczepem, ludem, językiem i narodem.
    8 Wszyscy mieszkańcy ziemi będą oddawać pokłon władcy,
    każdy, którego imię nie jest zapisane od założenia świata w księdze
    życia zabitego Baranka.
    9 Jeśli kto ma uszy, niechaj posłyszy!
    10 Jeśli kto do niewoli jest przeznaczony, idzie do niewoli,
    jeśli kto na zabicie mieczem - musi być mieczem zabity.
    Tu się okazuje wytrwałość i wiara świętych.