    From: amcinpiL <e...@...sigu>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Zapisanie nr KK na HDD - bezpieczenstwo?
    Date: Mon, 24 May 2010 15:29:36 +0200

    Witam, chcę zapamiętać w Operze nr KK aby szybko wklejać ten nr podczas
    zakupów, oczywiście nie byłoby wzmianki, że jest to nr karty.
    Załóżmy, że ktoś jakimś cudem włamie się na mój komputer, jeszcze większym
    cudem, że będzie przeglądał moje notatki w Operze i dojdzie do tego że jest
    to nr KK. Czy będzie go mógł jakoś wykorzystać, nie mając kodu CCV?
    Tzn czy da się wykorzystać KK bez znajomości tego kodu oraz daty ważności
    karty?

    === pozdROW ===
    === lipnicma ===