  • Data: 2007-10-16 15:51:10
    Temat: Zdolność kredytowa na kredyt hipoteczny
    Od: "zenon" <x...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    We wrześniu tego roku byłem w Open Finance zapytać sie o moje możliwości co
    do kredytu hipotecznego. Możliwości były całkiem dobre w Kredyt Banku i
    Millenium. Dzisiaj byłem u doradcy kredytowego jednego z pośredników.
    Zdolnośc kredytową dla tych samych banków obliczono mi na owiele niższą,
    powiedziałbym nawet, że o 1/3 niższą! Dodam tylko, ze przez tegoż pośrednika
    chciałem kupić nowe mieszkanie i fakt mam wystarczająca zdolność, ale tez
    myślałem o mieszkaniu droższym i myslałem, ze spokojnie dam rade. Czy to
    jest w ogóle mozliwe, taka różnica?? W kwietniu byłem u Expandera, miałem
    niższe zarobki i miałem wyższą zdolność, niż podaną przez posrednika. Może
    mi ktoś to wytłumaczyć?

    Z góry bardzo dziękuję za pomoc