  • 11. Data: 2011-05-22 21:29:56
    Temat: Re: Zero na zawsze w CitiKK...
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    napisał w wiadomości news:irbtvi$aaq$1@inews.gazeta.pl...

    > Wiesz, czego ja chcę? Galeriowe markety są w sam raz dla mnie.

    Z tego wniosek ze masz sporo czasu do dyspozycji
    bo z reguly im wiekszy market, tym wiecej czasu trzeba stracic ;)

    > Ale co wówczas, gdy człowiek chce wyrwać się z zaklętego kręgu miejskiego?
    > ;)
    > Ja bym chciał, aby wzorem galerii, budowane/tworzone były tanie
    > noclegownie. :)
    > Żeby było tanio, czysto, ciepło i miło oraz spokojnie, bez łaski i
    > pewnie... :)
    > Mile widziana pralka i możliwość prasowania. :)
    > Dobry, gratisowy dostęp do netu -- jako oczywistość.

    Coraz wiecej takich, agroturystyka sie intensywnie rozwija :)
    poza praniem i prasowaniem - mozliwosc dodatkowych atrakcji
    zalezy jak sie dogadasz z "gosposią" :D

    > Mógłbym wówczas spokojnie wędrować przez kraj i kraje. :)
    > Na hotele (po 2 czy 3 stówy za nocleg) mnie nie stać. :)
    >
    > Wsiadłbym w samochód i śmignął na kilka miesięcy. :)

    Ja nie widze wiekszego problemu ;)
    zreszta niebawem sam znikam na pare dni w rodzinne strony
    naszego dzielnego "orzełka" - wg. powyższego schematu

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2011-05-22 22:37:27
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" irbv8k$34s$...@n...onet.pl

    > Z tego wniosek ze masz sporo czasu do dyspozycji

    Lekarz, po zbadaniu mnie, powiedział mi w sekrecie,
    że umrę. Więc nie wiem, czy mam dużo czasu. Ja mu wierzę...

    > bo z reguly im wiekszy market, tym wiecej czasu trzeba stracic ;)

    I tak, i nie. :) Ja wiem, czego i gdzie szukać.
    Czasami robię obchód całości, ale jeśli się śpieszę -- odwiedzam
    tylko ulubione miejsca. W markecie wszystko stoi zawsze w tym samym miejscu.

    Muszę chodzić, aby mi stawy nie znieruchomiały. :)

    > Coraz wiecej takich, agroturystyka sie intensywnie rozwija :)
    > poza praniem i prasowaniem - mozliwosc dodatkowych atrakcji
    > zalezy jak sie dogadasz z "gosposią" :D

    Jakich atrakcji? Ja chcę mieć ciepłą (gorącą -- jak kto woli)
    wodę do mycia (do dyspozycji przez cały dzień) i ciepło
    w pokoju -- tak powyżej 16 stopni Celsjusza, ale mnie
    niż 26 stopni Celsjusza. (może być poniżej 16 -- do 11,
    ale wtedy chcę mieć dobre przykrycie)

    A ja widzę problemy. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 13. Data: 2011-05-23 05:48:23
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    napisał w wiadomości news:irc37d$np8$1@inews.gazeta.pl...

    > A ja widzę problemy. :)

    I tu tkwi Twoj najwiekszy problem :D

  • 14. Data: 2011-05-23 08:02:39
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 20 Maj, 21:16, "Bogdan B." <g...@r...pl> wrote:

    > Aczkolwiek karta za darmo dopiero po reklamacji.
    Jaką opłatę pobrali?

  • 15. Data: 2011-05-23 12:16:27
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" ircsfc$8hd$...@n...onet.pl

    > I tu tkwi Twoj najwiekszy problem :D

    W tym, że widzę to, czego nie ma czy w tym, że
    widzę to, co jest a czego inni nie widzą?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 16. Data: 2011-05-23 13:40:00
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    napisał w wiadomości news:irdjb7$sou$2@inews.gazeta.pl...

    > "Waldek" ircsfc$8hd$...@n...onet.pl

    > W tym, że widzę to, czego nie ma czy w tym, że
    > widzę to, co jest a czego inni nie widzą?

    Na ogół widzi sie to co chce się widziec
    lub przymyka oko albo udaje ze sie niewidzi
    tego co nie chce się widzieć, nawet jeśli inni to widza.

    IMO EOT ;)

    Pozdrawiam

  • 17. Data: 2011-05-23 15:43:28
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2011-05-23 10:02, Krzysiek pisze:

    > Jaką opłatę pobrali?

    Taką jaka jest w TOiP - 5 zł.

  • 18. Data: 2011-05-24 00:59:17
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" irdo3g$gnb$...@n...onet.pl

    > Na ogół widzi sie to co chce się widziec
    > lub przymyka oko albo udaje ze sie niewidzi
    > tego co nie chce się widzieć, nawet jeśli inni to widza.

    Więc powiem Ci, co ja widzę.

    W połowie sierpnia ubroku wróciłem do zdrowia po atakach astmy,
    ale pod koniec sierpnia myłem się w zimnej (nie lodowatej, ale
    zimnej) wodzie, co poskutkowało zmarnowaniem kilku miesięcy :)
    życia. Do dnia dzisiejszego nie wróciłem do zdrowia. Nocowałem
    wtedy w agroturystycznym gospodarstwie.

    I ja to właśnie widzę.

    ,,Dzięki'' tamtym noclegom nie mogę nosić ciężarów, a problem
    zaczyna się przy kilku kilogramach -- 3 to maksimum ciężaru,
    jaki mogę nosić. Dwa litry mleka plus chleb -- na przykład.
    Albo dwie butelki wody mineralnej. Ćwiartkę koła samochodowego. :)

    Bolą mnie plecy, bóle pleców powodują siedzenie w domu a to
    z kolei powiększa problem alergii i astmy. Nawet nie wiem,
    co mi dolega -- kręgosłup, to raz, ale IMO jest jeszcze coś.

    Dla mnie 15 stopni Celsjusza na zewnątrz to całkiem dużo.
    Nawet mogę powiedzieć, że to bardzo dobra temperatura. Ale
    kąpać pod prysznicem muszę się w wodzie gorącej, nie zaś
    takiej, która ma temperaturę ,,pokojową''. Do pasa (żeby
    nie napisać, że do jaj) mogę moknąć kilka minut (do kwadransa)
    w wodzie lodowatej (dosłownie -- w wodzie z lodem) ale kąpiel
    w wannie czy pod prysznicem to coś innego niż pluskanie się do pasa.

    -=-

    Nie potrzebuję dziwek, basenów, jacuzzi, telefonu w pokoju, ;)
    telewizora z kablówką, ;) radia, pięknych pokoi, cudów itd...
    Potrzebują co najwyżej dostępu do internetu (lubię oglądać
    mapy -- na przykład; ale nie tylko do tego) świeżej pościeli,
    gorącej wody do mycia i niskiej ceny oraz pewność co do tego,
    że będę miał miejsce, gdy przyjadę o dowolnej porze dnia czy nocy...
    Do tego potrzebuje miejsca na ogrodzonym parkingu.
    (spokoju -- ciszy; świeżego powierza do oddychania...)

    Chcę wyrwać się z ukochanego Białegostoku.
    Chcę pojechać przed siebię. Zatrzymać się tam, gdzie mi spodoba się,
    przenocować i pojechać dalej -- aby zatrzymać się tam, gdzie mi spodoba się...

    -=-

    Lekarz mi mówił, że umrę -- a to oznacza, że muszę jak najszybciej
    gdzieś jechać, aby zobaczyć kawałek świata. :) W 2009 roku padłem
    zaatakowany porządnie astmą. Latem 2010 roku byłem już na nogach,
    ale pojawił się problem z kręgosłupem... I w 2009, i w 2010 miałem
    już swoje kolejne plany wycieczkowe, które legły w gruzach. Teraz
    ledwo żyję, ale skoro mam umierać, chcę jechać -- nie śpieszyłbym
    się tak mocno, gdyby okazało się, że na ziemi będę żył wiecznie... ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 19. Data: 2011-05-24 09:12:00
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    napisał w wiadomości news:irevt9$kq3$1@inews.gazeta.pl...

    >myłem się w zimnej (nie lodowatej, ale
    > zimnej) wodzie, co poskutkowało zmarnowaniem kilku miesięcy :)
    > życia. Do dnia dzisiejszego nie wróciłem do zdrowia. Nocowałem
    > wtedy w agroturystycznym gospodarstwie.

    Nie jednemu psu Burek - kwatery jak Banki
    jedne oferuja lepsze warunki a inne grosze
    - wybor nalezy do klienta

    > Chcę wyrwać się z ukochanego Białegostoku.
    > Chcę pojechać przed siebię. Zatrzymać się tam, gdzie mi spodoba się,
    > przenocować i pojechać dalej -- aby zatrzymać się tam, gdzie mi spodoba się...

    Skoro hotele/pensjonaty za drogie, kwatery za ubogie
    to moze zainwestuj w wypasiony kemping - mozna wypozyczyc ;)

    > Lekarz mi mówił, że umrę

    Uwierz mi, ze to porzadny lekarz i napewno nie klamal.

    Pozdrawiam

  • 20. Data: 2011-05-24 09:18:38
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" irfsp8$tg4$...@n...onet.pl

    > Nie jednemu psu Burek - kwatery jak Banki
    > jedne oferuja lepsze warunki a inne grosze
    > - wybor nalezy do klienta

    To prawda.

    > Skoro hotele/pensjonaty za drogie, kwatery za ubogie

    Nie piszę, że za ubogie. [raczej, że lekceważą tam mnie]

    > to moze zainwestuj w wypasiony kemping - mozna wypozyczyc ;)

    Na razie nie chcę.

    > Uwierz mi, ze to porzadny lekarz i napewno nie klamal.

    Też uważam, że porządny. I także mu wierzę.
    Na razie przedłużył mi życie.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'