  • 11. Data: 2009-10-06 07:07:25
    Temat: Re: Zgubiony dowód a BIK
    Od: schliesky <s...@g...com>

    On Oct 5, 9:38 pm, "eg" <e...@w...pl> wrote:

    > Swoja droga nie sadzicie ze baza dokumentow zastrzezonych powinna byc
    > publicznie dostepna, chocby mozliwosc sprawdzenia w necie. W koncu
    > przychodzi do mnie gosc wynajac mieszkanie i jak mam sie upewnic, ze to
    > prawdziwy kowalski a nie ktos kto sie za niego podaje? Sprawdzenie
    > oczywiscie tylko po numerze, bez wyswietlania danych wlasciciela dokumentu.

    Możesz podpisać z nimi umowę:
    http://dokumentyzastrzezone.pl/index.php?option=com_
    content&task=category&sectionid=10&id=28&Itemid=62

    może jest jakaś firma, która ma taką umowę i za jakąś opłatą sprawdza?
    Inna sprawa, że jest jeszcze opcja, że ktoś może się posługiwać
    podrobionym dowodem, wtedy już ci i ta baza nie pomoże.