eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZło zaklęte w znakach... Zło zaklęte w znakach...
  • Data: 2022-06-16 20:57:31
    Temat: Zło zaklęte w znakach...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Przymierzam się do napisania reklamacji do BOŚ:

    ====================================================
    ====================
    W piątek, 10 czerwca br. zawarłem z Państwem umowę rachunku
    bankowego w celu ulokowania pieniędzy na oferowaną przez
    Was lokatę 7%. Podczas pobytu w banku, o godzinie 16:12
    otrzymałem kod SMS konieczny do zalogowania się na moje
    konto, który okazał się wadliwy, co spostrzegłem następnego
    dnia i co próbowałem bezzwłocznie naprawić -- pracowniczka
    banku obiecała telefoniczny kontakt w poniedziałek. Ponieważ
    Państwo nie zadzwonili do mnie -- zadzwoniłem do Państwa
    i następnego dnia (we wtorek) otrzymałem kolejny, tym
    razem użyteczny kod o 17:06 godzinie.

    Wkrótce zalogowałem się i przygotowałem do założenia lokaty,
    na którą pieniądze chciałem przelać kolejnego dnia, czyli we
    środę.

    Niestety tuż po północy, we środę nie było już interesującej
    mnie lokaty.

    W środę odwiedziłem Państwa placówkę kolejny raz i zgłosiłem
    problem. Osoba, która podpisała ze mną umowę w imieniu banku:
    - zaproponowała złożenie reklamacji
    - odrzuciła możliwość odstąpienia od umowy dotyczącej ww. rachunku
    - poinformowała mnie o opłacie za wypowiedzenie umowy przed
    upływem trzech miesięcy.

    W związku z powyższym proszę o racjonalne rozwiązanie:
    - przywrócenie mi możliwości założenia interesujących mnie lokat
    albo
    - odstąpienie od umowy o ROR
    albo
    - bezpłatne wypowiedzenie umowy o ROR.

    Leszek Ciszewski
    ====================================================
    ====================

    Nie wiem, jak to skrócić, by nie napisać za mało.
    Nie wiem też, czy zło znów nie da się we znaki...

    Najłatwiej byłoby złożyć reklamację w banku, na cierpliwym
    (zdolnym do pokonania zła czającego się w pisarskich znakach)
    papierze, gdzie omawiałem sprawę, ale najwyraźniej nie chciano
    ode mnie takowej przyjąć. Wprawdzie: nie nalegałem; nie straszyłem
    nadchodzącym kresem wszechświata; nie prosiłem usilnie; nie powoływałem
    się na [nie wiem, na co...] zaistniałe ;) okoliczności, ale IMO przyjęto
    by, gdyby chciano -- a sprawę wyjaśniłem aż zbyt dokładnie...
    (tracenie czasu, pozyskiwanie danych osobowych itd...)

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' .,; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. `\.'.' '~'~'~'~'~'~'~'~' o.`.,
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;.p \ ;',. https://www.eneuel.ct8.pl ,;\|/...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1