eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZło zaklęte w znakach...
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 3

  • 1. Data: 2022-06-16 20:57:31
    Temat: Zło zaklęte w znakach...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Przymierzam się do napisania reklamacji do BOŚ:

    ====================================================
    ====================
    W piątek, 10 czerwca br. zawarłem z Państwem umowę rachunku
    bankowego w celu ulokowania pieniędzy na oferowaną przez
    Was lokatę 7%. Podczas pobytu w banku, o godzinie 16:12
    otrzymałem kod SMS konieczny do zalogowania się na moje
    konto, który okazał się wadliwy, co spostrzegłem następnego
    dnia i co próbowałem bezzwłocznie naprawić -- pracowniczka
    banku obiecała telefoniczny kontakt w poniedziałek. Ponieważ
    Państwo nie zadzwonili do mnie -- zadzwoniłem do Państwa
    i następnego dnia (we wtorek) otrzymałem kolejny, tym
    razem użyteczny kod o 17:06 godzinie.

    Wkrótce zalogowałem się i przygotowałem do założenia lokaty,
    na którą pieniądze chciałem przelać kolejnego dnia, czyli we
    środę.

    Niestety tuż po północy, we środę nie było już interesującej
    mnie lokaty.

    W środę odwiedziłem Państwa placówkę kolejny raz i zgłosiłem
    problem. Osoba, która podpisała ze mną umowę w imieniu banku:
    - zaproponowała złożenie reklamacji
    - odrzuciła możliwość odstąpienia od umowy dotyczącej ww. rachunku
    - poinformowała mnie o opłacie za wypowiedzenie umowy przed
    upływem trzech miesięcy.

    W związku z powyższym proszę o racjonalne rozwiązanie:
    - przywrócenie mi możliwości założenia interesujących mnie lokat
    albo
    - odstąpienie od umowy o ROR
    albo
    - bezpłatne wypowiedzenie umowy o ROR.

    Leszek Ciszewski
    ====================================================
    ====================

    Nie wiem, jak to skrócić, by nie napisać za mało.
    Nie wiem też, czy zło znów nie da się we znaki...

    Najłatwiej byłoby złożyć reklamację w banku, na cierpliwym
    (zdolnym do pokonania zła czającego się w pisarskich znakach)
    papierze, gdzie omawiałem sprawę, ale najwyraźniej nie chciano
    ode mnie takowej przyjąć. Wprawdzie: nie nalegałem; nie straszyłem
    nadchodzącym kresem wszechświata; nie prosiłem usilnie; nie powoływałem
    się na [nie wiem, na co...] zaistniałe ;) okoliczności, ale IMO przyjęto
    by, gdyby chciano -- a sprawę wyjaśniłem aż zbyt dokładnie...
    (tracenie czasu, pozyskiwanie danych osobowych itd...)

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' .,; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. `\.'.' '~'~'~'~'~'~'~'~' o.`.,
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;.p \ ;',. https://www.eneuel.ct8.pl ,;\|/...


  • 2. Data: 2022-06-16 22:15:11
    Temat: Re: Zło zaklęte w znakach...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>


    "Eneuel Leszek Ciszewski" t8fuf1$182h$...@g...aioe.org

    > Nie wiem, jak to skrócić, by nie napisać za mało.

    Miałem do dyspozycji 4000 znaków.

    Wiadomość została wysłana

    > Nie wiem też, czy zło znów nie da się we znaki...

    Tym razem zło nie zalęgło się w znakach...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' .,; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. `\.'.' '~'~'~'~'~'~'~'~' .`.,
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;.p \ ;',. https://www.eneuel.ct8.pl ,;\|/...


  • 3. Data: 2022-06-22 00:30:55
    Temat: Re: Zło zaklęte w znakach...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>


    "Eneuel Leszek Ciszewski" t8fuf1$182h$...@g...aioe.org

    > ====================================================
    ====================
    > W piątek, 10 czerwca br. zawarłem z Państwem umowę rachunku
    > bankowego w celu ulokowania pieniędzy na oferowaną przez
    > Was lokatę 7%. Podczas pobytu w banku, o godzinie 16:12
    > otrzymałem kod SMS konieczny do zalogowania się na moje
    > konto, który okazał się wadliwy, co spostrzegłem następnego
    > dnia i co próbowałem bezzwłocznie naprawić -- pracowniczka
    > banku obiecała telefoniczny kontakt w poniedziałek. Ponieważ
    > Państwo nie zadzwonili do mnie -- zadzwoniłem do Państwa
    > i następnego dnia (we wtorek) otrzymałem kolejny, tym
    > razem użyteczny kod o 17:06 godzinie.
    >
    > Wkrótce zalogowałem się i przygotowałem do założenia lokaty,
    > na którą pieniądze chciałem przelać kolejnego dnia, czyli we
    > środę.
    >
    > Niestety tuż po północy, we środę nie było już interesującej
    > mnie lokaty.
    >
    > W środę odwiedziłem Państwa placówkę kolejny raz i zgłosiłem
    > problem. Osoba, która podpisała ze mną umowę w imieniu banku:
    > - zaproponowała złożenie reklamacji
    > - odrzuciła możliwość odstąpienia od umowy dotyczącej ww. rachunku
    > - poinformowała mnie o opłacie za wypowiedzenie umowy przed
    > upływem trzech miesięcy.
    >
    > W związku z powyższym proszę o racjonalne rozwiązanie:
    > - przywrócenie mi możliwości założenia interesujących mnie lokat
    > albo
    > - odstąpienie od umowy o ROR
    > albo
    > - bezpłatne wypowiedzenie umowy o ROR.
    >
    > Leszek Ciszewski
    > ====================================================
    ====================

    Na razie znalazłem tylko to:

    ====================================================
    ====================
    Szanowni Państwo,

    Informujemy, że z powodu wykonywania prac serwisowych w nocy, z piątku na
    sobotę (24-26.06) od godz. 22:00 do godz. 12:00 rano, system i aplikacja
    mobilna BOŚBank24, usługa mojeID oraz TeleBOŚ będą niedostępne.

    Infolinia Banku będzie dostępna z ograniczoną funkcjonalnością.

    Przepraszamy za ewentualne utrudnienia.

    W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości, dotyczących obsługi
    systemu, uprzejmie prosimy o kontakt pod numerem Infolinii*:
    801 355 455 lub 22 543 34 34.

    * Infolinia dostępna w dni robocze od 7:45 do 21:00 oraz w soboty od
    10:00 do 18:00. Koszt połączenia zgodnie z taryfą operatora.

    Z poważaniem,

    Bank Ochrony Środowiska
    ====================================================
    ====================

    Zadzwoniła też bankierka -- z pytaniem, czy już mogę zalogować się
    i udawała, iż nie rozumie mojego problemu a bank ,,podjął decyzję''...

    Zapytałem ją: ~,,co wówczas, gdyby bank podjął decyzje o (za przeproszeniem)
    daniu mi w mordę -- czy wówczas wg niej też byłoby OK?''... Nie pamiętam
    odpowiedzi (nie jest ona istotna) ale chyba nagrała się, jako że (; co
    do zasady ;) rozmowy nagrywam...

    -=-

    Do bystrych inaczej -- zawarłem umowę o konto tylko dlatego, aby
    ulokować pieniądze na 7%, czego bank mi nie umożliwił, czym umowę złamał.

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' .,; o.' eneuel@@gmail.com '.*_'
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. `\.'.' '~'~'~'~'~'~'~'~' o`. ,
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;.p \ ;',. https://www.eneuel.ct8.pl ,;\|/...

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1