  • 1. Data: 2009-04-17 07:44:36
    Temat: Złote myśli - owoce traderskiej nudy
    Od: "DJ \(stopazwrotu.pl\)" <d...@a...pl>

    W ostatnich dniach sporo się nudziłem siedząc przed monitorem i postanowiłem
    napisać kilka giełdowych porzekadeł. Zachęcam do dodawania (i cytowania z
    podaniem źródła :-) )
    Poniżej wybrane "złote myśli"

    Najbardziej zarobione transakcje to te, które sobie odpuściłeś.

    Zastanawianie się nad tym na co wydać zarobione na giełdzie pieniądze może
    oznaczać:
    - że zbliża się zmiana trendu;
    - że nie będziesz miał czego wydawać.

    Jeśli boisz się sprawdzić stan swojego rachunku, to na 100% jest na nim
    mniej pieniędzy niż gdy sprawdzałeś go ostatnim razem.

    Bardzo rzadko zdarza się, że zysk z transakcji jest wyższy niż planowany, za
    to bardzo często jest tak, że zaplanowana strata jest wyższa niż wszystkie
    założenia.

    Doradcy finansowi nigdy nie kłamią, nigdy też nie mówią prawdy.

    Zanim zaczniesz spekulować na instrumentach pochodnych, poszerz swój zasób
    słów powszechnie uważanych za obelżywe, w przeciwnym razie ich arsenał
    wyczerpie się już w pierwszym dniu.

    Za każdym razem kiedy dajesz się "wyleszczyć" z akcji, ich cena wzrośnie.
    Gdy postanowisz nie dać się "wyleszczyć", to akurat przychodzi bessa.

    Każda metoda inwestycyjna, która wydaje się zbyt obiecująca w trakcie
    testów, posiada jakiś błąd.

    DJ

  • 2. Data: 2009-04-17 07:51:36
    Temat: Re: Złote myśli - owoce traderskiej nudy
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "DJ (stopazwrotu.pl)" <d...@a...pl> wrote in message
> [...]
    > Gdy postanowisz nie dać się "wyleszczyć", to akurat przychodzi bessa.
    >
    > Każda metoda inwestycyjna, która wydaje się zbyt obiecująca w trakcie

    trend odwraca sie w momencie realizacaji zlecenia :).

    george

  • 3. Data: 2009-04-17 09:02:49
    Od: Tomasz Gęguś <T...@p...onet.pl>

    > trend odwraca sie w momencie realizacaji zlecenia :).

    Wszyscy dookoła mówią, że zarobili więcej.

    --
    Pesymista to optymista z bagażem doświadczeń

  • 4. Data: 2009-04-17 09:11:46
    Od: "DJ \(stopazwrotu.pl\)" <d...@a...pl>

    Gra na platformach demo uczy tego, że sposobów na marnowanie czasu jest
    niezliczona ilość.
    DJ

  • 5. Data: 2009-04-17 18:21:48
    Temat: Re: Złote my?li - owoce traderskiej nudy