  • 51. Data: 2013-06-09 11:37:29
    Temat: Re: Złoto?
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 05 Jun 2013 22:16:15 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Płaszczydło, przymknij swoją parszywą oszczerczą mordę.

    Cos chciałeś powiedzieć, kłamczuszku? Czy może koniecznie chcesz się
    dochrapać kolejnego wyroku na koncie?

    --
    ___________ (R)
    ___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Kęszyca Leśna

  • 52. Data: 2013-06-09 11:38:16
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 6 Jun 2013 22:15:32 +0900, Tomasz Chmielewski napisał(a):

    > No to dziwne, bo jak padaly banki w Islandii czy na Litwie, i ludzie
    > tracili wszystko ponad EUR20000 (Islandia, pare lat temu) czy ponad
    > EUR100000 (Litwa, w tym roku i kilka lat wczesniej), to nie bylo tylu
    > krzykaczy, co w przypadku Cypru.

    Ludzie tracili? O`really? ;)

  • 53. Data: 2013-06-09 11:38:42
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 06 Jun 2013 22:16:11 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Nie ma czegoś takiego.

    Unieważnij wartość złota w ten sposób. :D

  • 54. Data: 2013-06-09 13:33:47
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 09.06.2013 11:37, Adam Płaszczyca pisze:

    > Cos chciałeś powiedzieć, kłamczuszku? Czy może koniecznie chcesz się

    Gdzie niby kłamię, śmieciu?

    > dochrapać kolejnego wyroku na koncie?

    Za oszczerstwa to wyrok możesz dostać ty, płaszczydłowa mendo.

  • 55. Data: 2013-06-09 13:37:00
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 07.06.2013 14:37, Jarek Andrzejewski pisze:

    > Źle się czujesz? Czy po prostu piszesz o swoich doświadczeniach?

    Piszę o konieczności weryfikowania autentyczności złota, co nie jest
    trywialnym zadaniem, o czym przekonywali się inwestorzy więksi od ciebie.

    [ciach]

    > Proszę Cię ponownie: używaj argumentów, a nie jakichś mało mądrych
    > odzywek.

    Proszę cię: postaraj się myśleć, jak ktoś coś do ciebie pisze, a nie
    tylko patrzeć na literki.

  • 56. Data: 2013-06-09 13:48:46
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 07.06.2013 14:41, Jarek Andrzejewski pisze:

    > Hmmm, rozumiem, że nie jesteś zwolennikiem kruszców, ale chyba
    > dostrzegasz ich istnienie i to, że żaden rząd nie może spowodować, że
    > przestaną mieć (dla ludzi) wartość?

    Proste: zrzucenie na rynek dużej ilości złota, oficjalne odejście od
    złotych rezerw, kampania propagandowa na temat masowego fałszowania złota.

    Jeśli rządy by tego potrzebowały (z jakiegoś powodu) - jak najbardziej
    do zrobienia.

    Jak sprawdzisz autentyczność każdej sztabki inwestycyjnej jaką posiadasz?

    Jak sprawdzisz jej czystość?

    Jak sprawdzisz, czy nie jest umiejętnie fałszowana, a prawdziwe złoto
    jest tylko na wierzchu?

    Pewnie, że są sposoby, ale to kosztuje.

    Teraz wyobraź sobie panikę, jak ludzie zaczną myśleć, że ich złoto też
    może być fałszowane, więc będę chcieli się go pozbyć...

  • 57. Data: 2013-06-09 13:50:27
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 09.06.2013 11:38, Adam Płaszczyca pisze:

    > Unieważnij wartość złota w ten sposób. :D

    Jeśli by rządom na tym zależało - wystarczy zrobić panikę z masowym
    fałszowaniem złota inwestycyjnego.

    Masz środki pozwalające na dokładne zweryfikowanie każdej sztabki?

  • 58. Data: 2013-06-09 18:27:50
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-06-09 13:50, Andrzej Lawa pisze:

    > Jeśli by rządom na tym zależało - wystarczy zrobić panikę z masowym
    > fałszowaniem złota inwestycyjnego.
    >
    > Masz środki pozwalające na dokładne zweryfikowanie każdej sztabki?

    Linijka Fisza.

    --
    Liwiusz

  • 59. Data: 2013-06-09 21:21:35
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 09.06.2013 18:27, Liwiusz pisze:

    > Linijka Fisza.

    Liwiuszek znowu błysnął... swoim antytalentem do czytania.

    Czego nie rozumiesz w słowie "sztabka"?

  • 60. Data: 2013-06-09 21:31:31
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-06-09 21:21, Andrzej Lawa pisze:

    > Liwiuszek znowu błysnął... swoim antytalentem do czytania.
    >
    > Czego nie rozumiesz w słowie "sztabka"?

    Sam nie rozumiesz, że "Kowalski" jak się boi oszustwa, to nie kupuje
    sztabek, tylko monety.

    --
    Liwiusz