  • 151. Data: 2013-06-17 14:56:22
    Temat: Re: Złoto?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 17.06.2013 14:25, kłamca Jarek Andrzejewski pisze:

    > http://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/zabrali-lud
    ziom-domy-po-budowe-drogi-nie-zaplacili,328225.html

    > Skoro tak się dzieje teraz, gdy nie ma "solidarnego ratowania
    > państwa", to jakie draństwa nastąpią, gdy bankructwo zajrzy w oczy
    > rządzącym?

    To akurat bardziej kwestia kompetencyjnego burdelu i naturalnej
    tendencji do unikania wydatków, jeśli da się je na kogoś zepchnąć.

    Ty sugerujesz, że odebrano ziemię ot tak sobie i zapłata za nią się nie
    należy, co jest kłamstwem.

    > Dostawy obowiązkowe za okupacji, PGRy i walka z "kułakami" po wojnie,
    > miliony ofiar głodu na Ukrainie w latach 30-tych. Czy na pewno ziemia
    > jest "bezpieczna", jeśli do władzy dochodzi socjalizm (narodowy albo
    > internacjonalny)?

    No beton... Ile razy mam powtarzać, że NIE MA NIC W 100% BEZPIECZNEGO?!

    PRZESTAŃ KŁAMAĆ że niby taka jest MOJA teza!!

  • 152. Data: 2013-06-17 16:23:12
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Mon, 17 Jun 2013 14:56:22 +0200, Andrzej Lawa
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote:

    >No beton... Ile razy mam powtarzać, że NIE MA NIC W 100% BEZPIECZNEGO?!
    >
    >PRZESTAŃ KŁAMAĆ że niby taka jest MOJA teza!!

    Ty chyba udaru słonecznego dostałeś. Czy ja stwierdziłem, że to Twoja
    teza?
    Więc pozwolę sobie napisać: PRZESTAŃ KŁAMAĆ, że niby twierdzę, że taka
    jest TWOJA teza!!

    Ja po prostu podałem przykłady pokazujące, że ziemia nie jest
    bezpieczna.
    Ba, jestem gotów stwierdzić, że złoto w podanych okresach było
    znacznie bezpieczniejszą lokatą kapitału niż ziemia.
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 153. Data: 2013-06-18 12:29:07
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 17.06.2013 16:23, Jarek Andrzejewski pisze:
> [...]
    ^^^^^^^^^^^^

    > Ty chyba udaru słonecznego dostałeś. Czy ja stwierdziłem, że to Twoja
    > teza?

    Mam dość twoich manipulacji. *plonk*

  • 154. Data: 2013-06-18 13:52:46
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Tue, 18 Jun 2013 12:29:07 +0200, Andrzej Lawa
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote:

    >Mam dość twoich manipulacji. *plonk*

    Miłego dnia (niech mu ktoś przekaże :-) ). I tak kiepsko szło mojemu
    adwersarzowi argumentowanie, więc pewnie ludzkość wielkiej straty nie
    poniesie z braku naszych swarów.
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 155. Data: 2013-06-25 17:56:27
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Leming Show" 4...@c...goo
    glegroups.com

    : Chiny potrzebuja zlota fiznycznie, do produkcji. Wolfram ma wzglednie
    : podobna gestosc do zlota, roentgen i wazenie nic nie pokaza,
    : najprosciej jest wywiercic otwor.

    Niby tak -- ale że wolfram jest twardy...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

    19250 kg/m? wolfram wg Wikipedii 19,3 g/cm? wg encyklopedii PWN
    19300 kg/m? złoto wg Wikipedii 19,3 ? g/cm? wg encyklopedii PWN
    1000 kg/m? woda wg mnie 1,0 g/cm? w 4°C wg encyklopedii PWN
    21090 kg/m? platyna wg Wikipedii 21,45 g/cm? wg encyklopedii PWN