    From: "starki" <n...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Zloty klient PKO BP
    Date: Thu, 26 Feb 2004 22:56:35 +0100

    Witam

    Jestem a raczej bylem uzytkownikiem konta w PKO BP, ale majac tam konto 8
    lat jakos umknela mi pewna rzecz. Rzecz a raczej wlasciwosc, wlasciwosc
    ktora otrzymuja zloci klienci. ;-). Dzis stojac i czekujc 10 minut az ktos
    poajwi sie w okienku aby przyjac przelew w koncu sie doczekalem az ktos sie
    pojawil. Jako, ze przedemna stala starsza kobieta ja drugi w kolejce cieszac
    sie ze zaraz zalatwie sprawe czieszylem sie jak dziecko. Jednak gdy starsza
    Pani konczyla zalatwiac sprawe podszedl osobnik plci meskiej i zarzucil
    przelewy czy cus tam pani obslugujacej (ktora notabene pzrez 10 minut byla
    w prestrzeni nie wiadomo jakiej). Ja jako osobnik spokojny zaproponowalem
    aby pan ten stanal na koncu kolejki i zalatwil swoje sprawy jak pzryjdzie na
    niego kolej uslyszalem blyskotliwa odpowiedz "Ja jestem zlotym klientem i
    moge zalatatwiac sprawy poza kolejka". Jako ze jestem osoba nie zapoznan w
    uwiklane regulaminy, pomyslalem dobrze badz sobie diamentowym klientem ale
    skoro bank oferuje ci taka mozliwosc to niech ma tez dla ciebie osobne
    okienko do zalatwiania spraw a nie wsrod smierdziacego plebsu. Po czym
    wyszedlem z banku do domu celem wypisania przewu na kwote unicestwaiajaca
    moj rachunek i zanoszac ten pzrelew poprosilem o wniosek o zamkniecie konto,
    ktore jutro zamkne. To byla jedna z licznych sytuacji w tym banku, ktore
    spowodowaly, ze koncze z nimn 8 letnia kariere. Poza tym ze nie potrafia
    zorganizowac kwoty powyzej 10 tys pln na nastepny dzien i oczekiwania na
    przybycie osoby ktora laskawie przybije pieczatke na przelewie. A tak przy
    okazji czy ktos z szanownych grupowiczow ma status ZLOTEGO KLIENTA PKO BP
    czy cos takiego istnieje czy poprostu ow zloty klient byl znajomym pani
    okienkowej?. Miasto, w ktorym wszystko to sie wydazylo zawira okolo 40 tys
    osob i jeden oddzial PKO PB.

    pozdrawiam, ms