  • 31. Data: 2013-09-27 09:06:48
    Temat: Re: Złożył pozew o unieważnienie kredytu we frankach.
    Od: z <...@...pl>

    > Staram się jak mogę. Ale wtedy przybyły (samochodem, nie
    > piechotą) wyrzuty sumienia. ;) Ludzie (ludzie są dziwni)
    > uważają mnie za mściwego. Najpierw mnie kaleczą, później
    > śmieją się, bo nie daję im w tak zwaną mordę a następnie
    > płaczą, uważając, iż Bóg ukarał ich z mojego powodu...

    A teraz przestałeś :-)

  • 32. Data: 2013-09-27 09:08:53
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Użytkownik "Krzysiek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > nie przekonam sie ze laptopy sa teraz mniej trwale niz 20 lat temu.

    Problem trwałej elektroniki został rozwiązany dyrektywą ROHS.
    P.G.

  • 33. Data: 2013-09-27 16:04:55
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 26 września 2013 22:50:42 UTC+2 użytkownik wromek napisał:
    > ja tam nie narzekam, idzie już prawie wyżyc z 5 mieszkań ale recepte musisz
    > sobie sam znaleźć ;)
    Dokąłdnie tak.Ja póki co wynajmuję dwa mieszkania, jedno od 5 lat jedno od roku i tez
    nie narzekam. Ceny mieszkań u nas teraz tak spadły że 40metrowe mieszkanie mozna
    kupić za 40tys zł na przetargu od miasta. Trochę w remont włozyć i wynająć mozna
    spokojnie za 750zł+ media+czynsz
    Po odliczeniu podatku(8,5%) 700zł "na czysto" zostaje.
    50tys kredytu na 10lat to rata ok 600zł.

  • 34. Data: 2013-09-27 17:43:28
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 27 Sep 2013 09:08:53 +0200, Piotr Gałka napisał(a):

    > Użytkownik "Krzysiek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Problem trwałej elektroniki został rozwiązany dyrektywą ROHS.
    > P.G.

    Dokładnie to samo chciałem powiedzieć :)
    Nie może być ołowiu w cynie to jest bardzo "be" i w ogóle samo zło. To
    nic że po roku luty praktycznie są do niczego, ważne że robimy ROHS i
    chronimy środowisko ;)

  • 35. Data: 2013-09-27 18:43:00
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "xbartx" napisał w wiadomości grup

    > Dokładnie to samo chciałem powiedzieć :)
    > Nie może być ołowiu w cynie to jest bardzo "be" i w ogóle samo zło. To
    > nic że po roku luty praktycznie są do niczego, ważne że robimy ROHS i
    > chronimy środowisko ;)

    A że robimy tego dwa razy więcej, chronimy eko-misie trala-lala i inne
    motylki podwójnie! :)