  • 1. Data: 2004-12-10 15:43:51
    Temat: Zmian w Multibanku c.d.?
    Od: Łukasz Białek <l...@g...pl>

    Przerwa w dostępie do systemu transakcyjnego

    W związku z pracami konserwacyjnymi w nocy z soboty na niedzielę (z 11
    na 12 grudnia) w godzinach 1:30-5:00 nastąpi przerwa w dostępie do
    systemu transakcyjnego MultiBanku. Multilinia będzie dostępna tylko w
    trybie informacyjnym. Przerwa dotyczyć będzie także autoryzacji kart
    płatniczych.

    Za utrudnienia serdecznie przepraszamy.

  • 2. Data: 2004-12-10 17:15:29
    Temat: Re: Zmian w Multibanku c.d.?
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 10 Dec 2004 16:43:51 +0100, Łukasz Białek <l...@g...pl>
    wklepał(-a):

> [...]
    >systemu transakcyjnego MultiBanku. Multilinia będzie dostępna tylko w
    >trybie informacyjnym. Przerwa dotyczyć będzie także autoryzacji kart

    Pewnie włączą nową historię rachunku. :)

  • 3. Data: 2004-12-10 17:59:33
    Od: "Łukasz Białek" <l...@g...pl>

    Użytkownik "Sławomir Szyszło" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Pewnie włączą nową historię rachunku. :)

    Oby, wyłączenie dostępu do rachunku i pieniędzy na 3,5 godziny wymaga
    wyższego celu i takim można nazwać poważne zmiany w obsłudze rachunku przez
    www.
    Jeżeli ktoś zamierza balować w nocy z soboty na niedzielę to niech lepiej
    weźmie kasę z bankomatu wcześniej...

    Łukasz Białek

  • 4. Data: 2004-12-10 18:36:17
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    > Pewnie włączą nową historię rachunku. :)

    Podobno coś jeszcze :))

  • 5. Data: 2004-12-10 21:31:46
    Od: "Łukasz Białek" <l...@g...pl>

    Użytkownik "Łukasz Białek" <l...@g...pl> napisał
    w wiadomości news:cpco6j$aib$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > www.
    > Jeżeli ktoś zamierza balować w nocy z soboty na niedzielę to niech lepiej

    w mBanku też:

    "Przerwa wdrożeniowa 2004.12.10

    W trosce o Klientów i jakość świadczonych usług mBank zwiększa moc swoich
    komputerów. W związku z tym w nocy z 11 na 12 grudnia w godzinach 1:30 -
    5:00 nastąpi przerwa w dostępie do systemu transakcyjnego mBanku przez
    Internet, telefon, SMS, WAP i mSIM. W tym czasie nie będą także
    autoryzowane karty płatnicze mBanku. Internetowy serwis informacyjny będzie
    działał bez zmian. Za niedogodności związane z przerwą przepraszamy."

    Łukasz Białek

  • 6. Data: 2004-12-10 23:44:43
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 10 Dec 2004 19:36:17 +0100, "mm" <j...@c...barg.sv> wklepał(-a):

    >Podobno coś jeszcze :))

    Spadające gwiazdki pewnie. ;)

  • 7. Data: 2004-12-11 10:30:45
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    > Spadające gwiazdki pewnie. ;)

    Nie ;) Coś naprawde przydatnego, dla tych co dbaja o lasy :-))))
    *a to wdrożenie to podobno nie w ten weekend ;)

  • 8. Data: 2004-12-11 15:10:55
    Od: "Łukasz Białek" <l...@g...pl>

    Użytkownik "mm" <j...@c...barg.sv> napisał w wiadomości

    > Nie ;) Coś naprawde przydatnego, dla tych co dbaja o lasy :-))))

    Potwierdzenia transakcji w pdfie?

    Łukasz Białek

  • 9. Data: 2004-12-11 17:09:15
    Od: Marcin Lubojański <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez.pf.pl>

    Łukasz Białek napisał(a):
> [...]
    > autoryzowane karty płatnicze mBanku. Internetowy serwis informacyjny będzie
    > działał bez zmian. Za niedogodności związane z przerwą przepraszamy."

    Może wykryli jakiegoś buga w systemie? Niby czemu mieliby w tym samym
    czasie poprawiać i tu i tu??

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 10. Data: 2004-12-11 19:01:27
    Od: "Łukasz Białek" <l...@g...pl>

    Użytkownik "Marcin Lubojański" <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez.pf.pl>
    napisał w wiadomości news:cpf9k1$f9r$1@inews.gazeta.pl...

    > Może wykryli jakiegoś buga w systemie? Niby czemu mieliby w tym samym
    > czasie poprawiać i tu i tu??

    Może dlatego, że oba kanały www mają podobną funkcjonalność? Może dlatego,
    że jeden bank to elektroniczna a drugi detaliczna część tego samego banku?
    Może tańsza jest aktualizacja obydwu systemów jednocześnie? To tylko
    gdybanie, niech się wypowie ktoś kto zna się na systemach obydwu banków...
    Już jutro dowiemy się czy po nocnej przerwie, która będzie miała miejsce za
    kilka godzin zmieni się funkcjonalność kanału www w wyżej wymienionych
    bankach.

    Łukasz Białek