  • 1. Data: 2009-02-14 20:54:55
    Temat: Zmiana TOiP w Multi od 16.02
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    Informujemy, że z dn. 16 lutego 2009r. nastąpią zmiany w Taryfie
    Prowizji i Opłat oraz Tabeli Oprocentowania MultiBanku.
    Zmiany dotyczą m.in.:
    - opłat za wyciąg z rachunku oraz karty kredytowej w formie papierowej -
    7,5 zł
    - opłat za wydanie karty kredytowej Visa Credit, MultiZET, Visa Murator,
    Visa Gold (opłata będzie zwracana w przypadku dokonania min. 3
    transakcji bezgotówkowych w okresie 3 miesięcy od wydania karty)
    - opłat za kopię dowodu dokonania transakcji kartą kredytową - 15 zł
    - opłat za monit papierowy - 20 zł

    nieźle pojechali zwłaszcza z tym wyciągiem papierowym, kojarzę, że
    podwyżka o 50% ;-(

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 2. Data: 2009-02-14 21:48:00
    Temat: Re: Zmiana TOiP w Multi od 16.02
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 14 Lut, 21:54, RobertS <b...@x...pl> wrote:
> [...]
    > - opłat za monit papierowy - 20 zł
    >
    > nieźle pojechali zwłaszcza z tym wyciągiem papierowym, kojarzę, że

    Trzeba się przyzwyczaić do takich praktyk bo banki będą szukały
    sposobu na ratowanie spadku swoich przychodów :(

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 3. Data: 2009-02-14 21:52:12
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    RobertS <b...@x...pl> writes:

> [...]
    > - opłat za monit papierowy - 20 zł
    >
    > nieźle pojechali zwłaszcza z tym wyciągiem papierowym, kojarzę, że
    Taak. I TOiP obowiązująca od 16. będzie dostępna od ... 16.

    KJ

  • 4. Data: 2009-02-14 22:12:39
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Trzeba się przyzwyczaić do takich praktyk bo banki będą szukały
    > sposobu na ratowanie spadku swoich przychodów :(

> [...]

    Jakoś mnie to nie dziwi. Bank to nie organizacja charytatywna, jak nie
    zarobi na kredytach to odbije to sobie na opłatach i prowizjach bankowych.

    Większość ludzi jakich znam nie orientuje się ile płaci miesięcznie za
    konto, ile kosztuje przelew etc... Zazwyczaj jest tak: "5 czy 7
    zł...jakieś grosze" a te grosze pomnożone przez setki tysięcy klientów
    dają już wymierne kwoty.

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2009-02-15 09:24:19
    Od: "Mariusz" <e...@n...op.pl>

    sam fakt, że o tym uprzedzlili już jest jakimś cudem.

    pozdrawiam
    Mariusz