  • 1. Data: 2013-06-25 11:30:52
    Temat: Zmiana nr telefonu w Idea BAnku, GetinOnline, Openonline. - prosba o pomoc
    Od: m...@g...com

    Moja sprawa wyglada następująco:

    W Idea BAnku, GetinOnline, Openonline miałem zarejestrowany numer telefonu na który
    przychodziły hasła sms - niestety w zesżłym tygodniu Era (czyli teraz TMobile)
    wyłączyła mi ten numer - bo nie doładowywałem przez jakiś rok - numer jest juz nie do
    odzyskania - byłem w salonie.

    jak moge zmienić teraz numer telefonu w bankach?

    sam nie moge - bo żeby zmienić samemu muszę zatwierdzić kodem sms który przyszedłby
    na stary nieaktywny numer

    jak to załatwić, żeby nie trzeba było drałowac do oddziału?

  • 2. Data: 2013-06-25 21:52:01
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    na stary nieaktywny numer

    > jak to załatwić, żeby nie trzeba było drałowac do oddziału?

    w GO i OO mogę Ci numer (dane) zmienić, do oddziału nie będziesz musiał
    iść (tam nawet tych kont nie widać), ale konieczne będzie podpisanie
    nowej karty informacyjnej czyli podasz mi dane, zrobię aktualizację,
    wyślę formularz i podpisany mi odeślesz

    --
    pozdrawiam
    RobertS