  • 1. Data: 2013-06-24 19:56:30
    Temat: od kilku dni zablokowane środki w meritum po przelewie wewnętrznym
    Od: "az.anonim" <a...@o...pl>

    W piątek 20go zleciłem przelew wewnętrzny na konto oszczędnościowe.

    Dzisiaj przypadkiem sprawdzam - przelew nie doszedł a figuruje w blokadach.

    Środki nigdzie nie są dostępne, ale w historii rachunku oszczędnosciowego widzę
    zaksięgowany przew 20go. Mimo to nie mogę dobrać się do tych środków bo nie są ujęte
    w saldzie.

    Sprawdzaliście ostatnio podobne transakcje? Nie mieliście z tym problemów?

    Oczywiście napisałem do banku via formularz kontaktowy. W poczcie znalazłem info że
    dzisiaj rusza nowa odsłona banku, niestety nie mogłem przeczytać wiadomości bo system
    transakcyjny się zawiesza...