-
Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!news.nask.pl!news.nask.
org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!news2.glorb.com!postnews.google.com!26g200
0yqo.googlegroups.com!not-for-mail
From: "Tomasz [Bubon]" <t...@g...com>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Re: Zmiany w regulaminach eurobanku
Date: Fri, 18 Dec 2009 13:00:42 -0800 (PST)
Organization: http://groups.google.com
Lines: 123
Message-ID: <f...@2...googlegroups.com>
References: <hggc4a$ntb$1@atlantis.news.neostrada.pl> <hggjhm$62k$1@news.interia.pl>
<hggok5$3ku$1@atlantis.news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 188.33.215.253
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Trace: posting.google.com 1261170043 17001 127.0.0.1 (18 Dec 2009 21:00:43 GMT)
X-Complaints-To: g...@g...com
NNTP-Posting-Date: Fri, 18 Dec 2009 21:00:43 +0000 (UTC)
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: 26g2000yqo.googlegroups.com; posting-host=188.33.215.253;
posting-account=j_h-dwoAAABrD788QB8ZkCMmcyfmMmRu
User-Agent: G2/1.0
X-HTTP-UserAgent: Opera/9.80 (Windows NT 6.1; U; pl) Presto/2.2.15
Version/10.10,gzip(gfe),gzip(gfe)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:512657
[ ukryj nagłówki ]On 18 Gru, 21:25, orcio <o...@N...pl> wrote:
> Valdi pisze:> "orcio"news:hggc4a$ntb$1@atlantis.news.neostrada.pl
>
> >> Klienci internetowi zapraszam do zalogowania do systemu bankowego w pdf
> >> jest wszystko opisane
>
> > A może by taka malutka pigułka z informacjami co się zmieniło?
>
> no pigułka jest w PDFie w komunikacie nie chce przeklejac bo dużo tego
>
> orcio
Nie tak dużo :)
W § 2 zmienia się następująca definicja:
Bankowość Elektroniczna - świadczenie przez Bank usług Bankowości
Internetowej i Telefonicznej
§ 4 ust. 4 otrzymuje brzmienie:
4. Bank zastrzega sobie prawo do zablokowania dostępu do Kanałów
Bankowości Elektronicznej, jeżeli Klient przestanie spełniać warunki
niezbędne do zawarcia Umowy zapisane w §3 ust. 3 lub zostały naruszone
warunki Umowy, Umowy o prowadzenie konta, Regulaminu lub powszechnie
obowiązujących przepisów prawa.
§ 5 ust. 8 otrzymuje brzmienie:
8. Bank aktualizuje informacje, o których mowa w ust. 7. Bank będzie
informował Klienta o zmianach za pośrednictwem Kanałów Bankowości
Elektronicznej. Aktualne informacje dostępne będą również w
Placówkach.
§ 8 ust. 8 otrzymuje brzmienie:
8. Bank aktualizuje informacje, o których mowa w ust. 7. Bank będzie
informował Klienta o zmianach za pośrednictwem Kanałów Bankowości
Elektronicznej. Aktualne informacje dostępne będą również w
Placówkach.
§ 12 otrzymuje brzmienie:
1. Bank ponosi odpowiedzialność za terminowe i zgodne z treścią
wykonanie dyspozycji złożonych za pośrednictwem Kanałów Bankowości
Elektronicznej.
2. Klient jest odpowiedzialny za podanie prawidłowych danych w
dyspozycji.
3. Bank nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowe działanie
serwisu eurobank online w przypadku korzystania z przeglądarek
nierekomendowanych przez Bank.
§ 13 otrzymuje brzmienie:
1. Klientowi przysługuje prawo zgłoszenia reklamacji dotyczącej
świadczenia usług Bankowości Elektronicznej. Reklamacje można składać:
a) w Placówce,
b) telefonicznie w COK,
c) za pośrednictwem serwisu eurobank online,
d) listownie na adres Banku: Euro Bank S.A. ul. Św. Mikołaja 72,
50-126 Wrocław,
e) w innej formie akceptowanej przez Bank.
2. Bank zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji niezwłocznie po jej
otrzymaniu, nie później niż w terminie 14 dni roboczych od daty wpływu
reklamacji do Banku. Termin ten może ulec wydłużeniu w przypadku
konieczności kontaktu z instytucją zewnętrzną, o czym Posiadacz
zostanie poinformowany przez Bank. O decyzji Bank powiadamia Klienta
telefonicznie, listownie lub za pośrednictwem serwisu eurobank online.
§ 14 otrzymuje brzmienie:
Za korzystanie z Kanałów Bankowości Elektronicznej pobierane są opłaty
zgodnie z Tabelą Opłat i Prowizji dla danego Produktu.
§ 15 ust. 4 otrzymuje brzmienie:
4. Jeżeli w terminie 14 Dni roboczych od daty otrzymania informacji o
zmianie warunków Regulaminu, Klient nie złoży pisemnego oświadczenia o
odmowie przyjęcia zmiany, przyjmuje się, że Klient zaakceptował nową
treść Regulaminu. Odmowa przyjęcia zmian oznacza wypowiedzenie Umowy
przez Klienta z zachowaniem 30-dniowego okresu wypowiedzenia liczonego
od dnia wpływu pisma do Banku.
§ 16 otrzymuje brzmienie:
W zakresie korzystania z poszczególnych Produktów obsługiwanych w
Kanałach mają zastosowanie odpowiednie regulaminy tych Produktów.
Następne wpisy z tego wątku
- 19.12.09 09:06 krzysztofsf
- 19.12.09 10:28 orcio
- 28.01.10 18:49 jokelo
Najnowsze wątki z tej grupy
- Velo częściowo ugiął się...
- że co?
- I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
- Jak to kupić?
- Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- Zabawny epizod z Santander Consumerem
- Zapamiętana karta w aplikacji
- Velo -- zgłoszenie incydentu
- Velo -- kradzież czy bałagan?...
- Velo bank nie odpuszcza?...
- Velo jak zwykle bredzi...
- Od setki do setki...
- Velo ostrzega przed sobą?
- Nest -- polecenie
Najnowsze wątki
- 2024-09-23 Velo częściowo ugiął się...
- 2024-09-22 że co?
- 2024-09-22 I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
- 2024-09-20 Jak to kupić?
- 2024-09-17 Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- 2024-09-17 Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- 2024-09-12 Zabawny epizod z Santander Consumerem
- 2024-09-12 Zapamiętana karta w aplikacji
- 2024-09-11 Velo -- zgłoszenie incydentu
- 2024-09-10 Velo -- kradzież czy bałagan?...
- 2024-09-10 Velo bank nie odpuszcza?...
- 2024-09-05 Velo jak zwykle bredzi...
- 2024-09-01 Od setki do setki...
- 2024-08-30 Velo ostrzega przed sobą?
- 2024-08-29 Nest -- polecenie