  • Data: 2010-01-29 16:42:06
    Temat: Znowu akcja zastrzegania kart
    Od: dancop <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dzisiaj odebrałem dwa telefony z Multibanku. Obie kredytówki podobno
    zostały zeskanowane i próbowano ich użyć w UK. Na szczęście
    bezskutecznie.
    Pojawiają się natomiast mi dość istotne pytania:
    - jak to możliwe, że obie karty zostały zeskanowane? KK nie używam do
    bankomatów (bo i po co) a i na urządzenia do skimmingu w bankomacie
    raczej się nie nabiorę.
    - jednej z kart praktycznie od roku nie używałem nigdzie indziej niż w
    Internecie, sklepy zawsze typu Amazon lub płatności Paypalem, nic
    krzakowatego.
    - druga karta wyłącznie do płatności w realu, praktycznie bez styku z
    Internetem.

    Ostatni raz użyłem kart za granicą w 2008 roku, ciężko spodziewać się,
    że skimmerzy tyle czasu czekali.
    Mi to wygląda na wyciek z jakiegoś centrum autoryzacyjnego, a nie od
    merchanta czy też od skimmerów.

    Akcja jest większa, bo nie tylko Multi blokuje.
    DW