  • 1. Data: 2009-09-26 07:40:36
    Temat: Zycie seksualne Zydow gieldowych
    Od: fatso <f...@n...com>

    mam ksiazke "Zycie seksualne dzikich" Malinowskiego ale ponizsze jest lepsze

    http://www.dailymail.co.uk/femail/article-1216186/Th
    e-shocking-love-triangle-Lord-Mountbatten-wife-found
    er-modern-India.html

    Tatus tej pani wyladowal pod koniec XIX wieku w Wlk Brytanii ze
    skrzypcami w jednym reku i workiem eleganckich ubran
    w drugim, w wieku lat 18. Niewatpliwie listy do Rotszyldow tez mial w
    kieszeni. Lubie faceta bo zebral wspanialy skarb
    starych sreber angielskich, ktory widzialem. Przy okazji tez zostal
    baronem za zaslugi finansowe jakie oddal Krolowi Imperatorowi.
    Otoz ow zydowski baron rownie sprawny musial byc w kopulacji bo
    wyprodukowal owa wiotka i elegancka w stylu Art Deco mloda
    Edwine.
    Edwina wydala sie dobrze za maz, za stara niemiecka blekitna krew,
    Ksiecia Battenbergu, ktory by nie dac sie rozniesc na piesciach motlochu
    po wybuchu I W.sw, zmienil ksywe na Mountbatten.
    Artykul opiewa milostki zydowskiej ksiezniczki, w tym szokujacego
    wspolczesnych Murzyna- jazzmana. Dla mnie jest jednak najfajniejsze
    przebakiwane tylko tro: Nehru rznie Edwine a Mountbatten ich oboje
    zarazem,
    w namietnym trio. Przypomina sie ow swietny film amerykanski Kabaret.

    fatso