  • 1. Data: 2009-09-26 11:55:19
    Temat: Czas na piątkę ?
    Od: robert <r...@r...pl>

    To jak, robimy "piątkę" i w końcu upragniona korekta?

    Nie widzę głosów mówiących o tym, że górkę (przed korektą) mamy za sobą,
    więc ...

    RM.

  • 2. Data: 2009-09-26 12:04:18
    Temat: Re: Czas na piątkę ?
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Amatorzy zawsze i wszedzie widza piatke albo zmiane trendu.

    D.

  • 3. Data: 2009-09-26 13:48:43
    Od: "Bugatti" <s...@m...pl>

    Użytkownik "Dieter" napisał w wiadomości:

    > Amatorzy zawsze i wszedzie widza piatke albo zmiane trendu.

    To licząc jako 1 fale od lutego br. obecnie od początku września jesteśmy w
    5 fali na 1D ?

    A co z formacją spadającej gwiazdy ?

    Ja nie mówie o zmianie trendu ale o mocnej korekcie (>300 pkt).

    > D.

    Pozdr.

    --
    Bugatti

  • 4. Data: 2009-09-26 14:04:28
    Od: robert <r...@r...pl>

    Bugatti pisze:

    > To licząc jako 1 fale od lutego br. obecnie od początku września
    > jesteśmy w 5 fali na 1D ?
    >
    > A co z formacją spadającej gwiazdy ?
    >
    > Ja nie mówie o zmianie trendu ale o mocnej korekcie (>300 pkt).

    http://www.servimg.com/image_preview.php?i=428&u=130
    91973 [longterm]
    http://www.servimg.com/image_preview.php?i=429&u=130
    91973
    http://www.servimg.com/image_preview.php?i=430&u=130
    91973

    To wykresy użytkownika z forum UFO.

    Nie jestem falkarzem. Dla mnie to falki sobie zawsze można dopasować.
    Ciekawi mnie tylko mocno przeważający u większości pogląd, że przed nami
    jeszcze up, choć tutaj pokazane są akurat dwa warianty.

    RM.

  • 5. Data: 2009-09-26 15:55:06
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Wiem, ze to mocne co teraz napisze ale mysle, ze Elliott mylil sie ze swoimi
    piatkami. Wg mnie rynki poruszaja sie wg sekwencji trojkowych.

    D.

  • 6. Data: 2009-09-26 17:44:03
    Od: "Bugatti" <s...@m...pl>

    Użytkownik "Dieter" <d...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Wiem, ze to mocne co teraz napisze ale mysle, ze Elliott mylil sie ze
    > swoimi piatkami. Wg mnie rynki poruszaja sie wg sekwencji trojkowych.

    Ok.

    Czyli wg twych ostatnich prognoz "mini hossa" zapoczątkowana w lutym 09
    będzie właśnie mieć 3 fale. Pierwsza od lutego br. do września, druga jako
    korekta obecnej i trzecia wzrostowa, tak ?
    Czy twoje poszczególne 3 fale mają jakiś współczynnik zasięgu czy dla ich
    określenia ważniejszy jest czas ich trwania ?

    > D.

    Pozdr.

    --
    Bugatti

  • 7. Data: 2009-09-28 18:56:26
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Dieter pisze:
    > Amatorzy zawsze i wszedzie widza piatke albo zmiane trendu.

    Wyslac ci pocztowke z Hawajow leszczu ?

  • 8. Data: 2009-09-28 18:57:59
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Bugatti pisze:
    > Użytkownik "Dieter" <d...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Ok.
    >
    > Czyli wg twych ostatnich prognoz "mini hossa" zapoczątkowana w lutym 09
    > będzie właśnie mieć 3 fale.

    Mini hossa ? A wy nadal naganiacie na spadki ? Jak dzieci najpier
    korekta w lipcowa miala byc a teraz nie widza ze dno bylo minelo i juz
    wiecej go nie zobaczymy Zaklad ?

  • 9. Data: 2009-09-28 19:19:10
    Od: Gonzo <g...@n...nn>

    Jan Strybyszewski wrote:
    > Wyslac ci pocztowke z Hawajow leszczu ?

    LOL!!! Tak wycieczka kosztuje zaledwie pare tysiecy, to zes sie dorobil
    na gieldzie jesli to jest dla ciebie szczyt osiagniec. Co za burak.

  • 10. Data: 2009-09-28 19:20:20
    Od: " kc" <k...@W...gazeta.pl>

    Jan Strybyszewski <k...@...pl> napisał(a):

    > Wyslac ci pocztowke z Hawajow leszczu ?

    A to pocztówka z Hawajów? Z polskim znaczkiem w nagłówku?

    kc