  • 21. Data: 2016-09-27 14:45:54
    Temat: Re: Zyski banków działających w Polsce trafiają za granicę
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:nsdo9g$3ui$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 2016-09-27 o 14:19, J.F. pisze:

    >Jak już się tak ograniczamy, to łatwo wykazać, że to nieprawda. Masz
    >po prostu słabą pamięć.
    >"Zawsze" było coś w socjalnym, w standardowym abonamencie - nie.
    >Potem się pojawiła "godzina".

    Az tak pewny nie jestem, bo faktycznie - to sie wielokrotnie
    zmienialo,
    ale na moj gust - chyba jednak w kazdym abonamencie TP byly jakies
    darmowe impulsy, minuty, godziny ...

    Z kolei np w abonamencie za prad czy gaz "od zawsze" nie bylo
    skladnikow stalych, az sie pojawily.

    J.

  • 22. Data: 2016-09-27 20:00:06
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Liwiusz l...@b...tego.poczta.onet.pl ...

    > No patrz pan, jak mi stary chleb zostanie w domu, to też wyrzucam,
    > skandal!

    Jakos na zachodzie nie ma kłopotu zeby ten ""stary chleb" oddac klientowi.

  • 23. Data: 2016-09-27 23:33:18
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-09-27 o 20:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Liwiusz l...@b...tego.poczta.onet.pl ...

    > Jakos na zachodzie nie ma kłopotu zeby ten ""stary chleb" oddac klientowi.

    Nudne już są te argumenty "na zachodzie". Bo to zwykle ani prawda, ani
    nie jakiś argument za słusznością takiego, a nie innego systemu.

    --
    Liwiusz

  • 24. Data: 2016-09-28 10:41:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Nudne już są te argumenty "na zachodzie". Bo to zwykle ani prawda,
    >ani nie jakiś argument za słusznością takiego, a nie innego systemu.

    Niby masz racje, nie musimy wszystkiego co zachodnie zawsze kopiowac
    ... ale jakos tak UKE twierdzi, ze to prawda, przynajmniej w
    niektorych krajach, i konsumenci tam nie narzekaja, a operatorzy nie
    bankrutuja :-)

    J.

  • 25. Data: 2016-09-28 11:16:49
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-09-28 o 10:41, J.F. pisze:

    > Niby masz racje, nie musimy wszystkiego co zachodnie zawsze kopiowac ...
    > ale jakos tak UKE twierdzi, ze to prawda, przynajmniej w niektorych
    > krajach, i konsumenci tam nie narzekaja, a operatorzy nie bankrutuja :-)

    O proszę, to już nie na zachodzie, tylko w niektórych krajach? Zaraz się
    okaże, że jednak nigdzie. Zatem nie dość, że nie mamy przepisów
    nakazujących zwrot, to się próbuje postępowaniem urzędniczym na siłę
    wymusić takie zachowanie, motywując to, że gdzieś czasem tak jest.
    Paranoja. Może niech zaczną od pokazania, w którym kraju jest full
    nolimit za 5 euro?

    --
    Liwiusz

  • 26. Data: 2016-09-28 11:25:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >wymusić takie zachowanie, motywując to, że gdzieś czasem tak jest.
    >Paranoja. Może niech zaczną od pokazania, w którym kraju jest full

    No coz, z jednej strony masz racje, paranoja, ze urzad narzuca
    operatorowi/bankowi/firmie cene.
    Z drugiej ... tak ci sie stesknilo za 60 gr/minute ?
    Albo za 5zl w roamingu ?

    A pamietaj, ze urzad antymonopolowy to nie jest nasz pomysl - jak sie
    kapitalizmu nie pilnuje, to sie staje naprawde krwiozerczy :-)

    J.

  • 27. Data: 2016-09-28 11:31:17
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-09-28 o 11:25, J.F. pisze:

    > A pamietaj, ze urzad antymonopolowy to nie jest nasz pomysl - jak sie
    > kapitalizmu nie pilnuje, to sie staje naprawde krwiozerczy :-)

    Monopole właśnie powstają tam, gdzie państwo ogranicza dostęp. W
    kapitalizmie monopoli nie ma.

    --
    Liwiusz

  • 28. Data: 2016-09-28 11:37:59
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> writes:

    > Monopole właśnie powstają tam, gdzie państwo ogranicza dostęp. W
    > kapitalizmie monopoli nie ma.

    Co Ty powiesz.
    KJ

    It's fabulous! We haven't seen anything like it in the last half an hour!
    -- Macy's

  • 29. Data: 2016-09-28 11:42:14
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-09-28 o 11:37, Kamil Jońca pisze:

    > Co Ty powiesz.

    Tak już jest, to nawet logiczne. Jak widzisz gdzieś monopol, to
    najpewniej stoi za nim gdzieś państwowa regulacja niedopuszczająca
    konkurencję. Na dłuższą metę brak przykładów monopoli w warunkach
    wolnorynkowych.

    --
    Liwiusz

  • 30. Data: 2016-09-28 11:43:48
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2016-09-28 o 11:31, Liwiusz pisze:

    > Monopole właśnie powstają tam, gdzie państwo ogranicza dostęp. W
    > kapitalizmie monopoli nie ma.

    monopoli nie ma, ale oligopole są jak najbardziej.

    --
    Pete