  • 221. Data: 2021-08-25 14:52:03
    Temat: Re: Zyski przedsiębiorstw rosną. Za pół roku ponad 5 mld w 8 firmach.
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2021-08-25, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    [...]

    > Ale rozumiesz ze co do zasady to jest rozumowanie w stylu: nie scigajmy
    > złodzieja rowerów bo jak go złapiemy to po pierwsze trzeba bedzie go
    > ukarac a on nie ma kasy wiec trzeba bedzie go wsadzic do wiezienia a za
    > to zapłaci panstwo czyli my wszyscy. Lepiej zeby sprzedał ten rower i
    > bedzie swiety spokoj.

    Ale rozumiesz, że jak *NIKT* nie miał świadomości, że dane kredyty są
    nieprawidłowe i że *cała branża* coś robiła, to winne jest nieprecyzyjne
    prawo i analogia do złodzieja jest nie na miejscu?

    Nie obczajasz, że jak jest przepis którego nikt nie przestrzega, to zły
    jest przepis, a nie ludzie, którzy nie stosowali się do bzdurnego
    przepisu?

    O tu masz:
    https://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/u
    lga-meldunkowa-skarbowka-nsa-wsa,170,0,2417578.html
    Fiskus tu postępuje "lege artis", bo przepis jest, tylko chujowo
    napisany.

    W przypadku prawa bankowego jest podobnie, przepis jest skonstruowany
    niejasno, orzecznictwo się klaruje i nazywanie bankowców "złodziejami"
    z powodu użycia słowa "indeksowany" a nie "denominowany" (co ma zerowe
    konsekwencje dla spłacającego, jest to wyłącznie różnica w sposobie
    zabezpieczenia kredytu) jest zwyczajnie tak grubym nadużyciem.

    Polskie prawo jest pełne bzdur, uchwalają je miernoty, często na
    zamówienie swoich szefów, byle jak, na kolanie.

    Najnowsze projekty przepisów np. dot. składki ZUS też nakładają
    niemożliwe do spełnienia obowiązki na przedsiębiorce, bo projekt jest
    sprzeczny z ustawą o VAT, np. tu:

    https://www.pit.pl/aktualnosci/ulga-na-start-czy-pol
    ski-lad-zmieni-termin-platnosci-skladek-zus-1005745

    W Polsce nie da się żyć w pełni zgodnie z prawem. Jeśli jesteś
    przedsiębiorcą, to wiesz to na pewno.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 222. Data: 2021-08-25 14:52:34
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2021-08-25, _Master_ <M...@...pl> wrote:

    > To ja ostrzegam

    Nie. Ty konfabulujesz, kłamiesz i wymyślasz.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 223. Data: 2021-08-25 18:48:52
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 25 Aug 2021 13:30:01 +0200, w <612629ba$0$548$65785112@news.neostrada.pl>,
    _Master_ <M...@...pl> napisał(-a):

    > Nie rozumiesz podstawowych podstaw WOSu jak mawia Mariolka.
    >
    > W tym przypadku karalne jest świadome umieszczenie w umowie klauzul
    > niedozwolonych.
    >
    > Najważniejszy zarzut: Sprzedawanie instrumentu spekulacyjnego pod nazwą
    > kredytu hipotecznego.

    Sugerujesz, że jesteś takim gamoniem, że nie wiedziałeś że bierzesz kredyt w
    frankach? :D

    > Wartość kapitału do spłacenia nie może się zmieniać.

    To czemu brałeś we frankach, a nie w PLN?

    > I pozamiatane ;-)

    Faktycznie się zamiotłeś :)

  • 224. Data: 2021-08-25 18:50:18
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 25 Aug 2021 11:42:07 +0200, w <61261070$0$511$65785112@news.neostrada.pl>,
    _Master_ <M...@...pl> napisał(-a):

    > Jak do ściany.
    >
    > Kowalskiemu _WOLNO_ nie znać się na ryzykach finansowych i najnowszych
    > "produktach" bankowych i czy są zgodne z prawem,

    Były zgodne. Nawet dalej są.

    > czy je omijają czy
    > zawierają klauzule NIEDOZWOLONE.
    >
    > Bank _MA OBOWIĄZEK_ dawać do podpisu zgodne z prawem umowy.
    >
    > OGARNIASZ?

    A miałeś klauzulę niedozwoloną?

  • 225. Data: 2021-08-25 18:50:44
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 25 Aug 2021 11:48:59 +0200, w <6126120c$0$508$65785112@news.neostrada.pl>,
    _Master_ <M...@...pl> napisał(-a):

    > Mimo ochrony nadzoru i szmalu?
    >
    > Co poszło nie tak?
    >
    > Zjebane mózgi banksterki czy nie wystarczający nadzór?

    Ale oni są zadowoleni.
    To ty płaczesz, że ciebie oszukano.

  • 226. Data: 2021-08-25 19:16:13
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu środa-25-sierpnia-2021 o 14:52, Wojciech Bancer pisze:

    > Nie. Ty konfabulujesz, kłamiesz i wymyślasz.

    "Nie to Ty jestes gupi" ;-)

    Idź chłopie znajdź sobie piaskownicę.

    W sądzie też tak argumentujesz?

  • 227. Data: 2021-08-25 21:02:27
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2021-08-25, _Master_ <M...@...pl> wrote:

    [...]

    > "Nie to Ty jestes gupi" ;-)
    > Idź chłopie znajdź sobie piaskownicę.

    No przecież znalazłem, nie skumałeś jeszcze?

    > W sądzie też tak argumentujesz?

    Nope. Tylko jak biorę udział we flejmie z trollem na pbb.
    Którą to aktywność traktuję w formie czystej rozrywki.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 228. Data: 2021-08-25 21:29:32
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu środa-25-sierpnia-2021 o 13:45, Wojciech Bancer pisze:
    > To jak chcesz go spłacić, skoro ma się nie zmieniać?

    I jeszcze bezczelnie udaje że nie zrozumiał ;-)

  • 229. Data: 2021-08-25 21:32:56
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu środa-25-sierpnia-2021 o 18:48, r...@k...pl pisze:

    > Sugerujesz, że jesteś takim gamoniem, że nie wiedziałeś że bierzesz kredyt w
    > frankach? :D

    Sugeruję że dostałem złotówki ;-)

    A dodatkowo ;) mam pewność że bank użył w umowie klauzul niedozwolonych
    co potwierdziły sądy

    > To czemu brałeś we frankach, a nie w PLN?

    Bo bank nie chciał mi dać w złotówkach tyle ile potrzebowałem.
    We "frankach" moja zdolność kredytowa UROSŁA MAGICZNIE ;-)

    To jest kolejne ciekawe zagadnienie. ;-)

  • 230. Data: 2021-08-25 21:34:15
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Tak sobie tłumacz. Tylko co powiedzą Twoje dzieci jak to przeczytają ;-)