  • 231. Data: 2021-08-25 21:43:41
    Temat: Re: Zyski przedsiębiorstw rosną. Za pół roku ponad 5 mld w 8 firmach.
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu wtorek-24-sierpnia-2021 o 18:20, J.F pisze:
    > No tak sie umawiamy, ale pozostaje kwestia definicji co to znaczy
    > "swiadczyc uslugi". Polski przedsiebiorca zatrudniajacy Polaka czy
    > Slowaka do ukladania kafelek w Hiszpani ..

    Chcesz mataczyć?

    Polski podmiot zatrudniający sobie kogo chce.

    Niemieckie koncerny zatrudniały sobie kogo chciały (np. Polaków) aby
    osiągać większe zyski.

    To jest oczywista oczywistość.

    No chyba że nie ma wolnego przepływu USŁUG.

    To trzeba było w traktacie zapisać oprócz usług polskich firmw ;-)

  • 232. Data: 2021-08-25 21:52:13
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu wtorek-24-sierpnia-2021 o 19:37, r...@k...pl pisze:
    > Ale on nie świadczy usług, tylko pracuje. Pracuje wg lokalnych przepisów,
    > przynajmniej powinien.

    A jak jedzie z kraju do kraju to gdzie pracuje? i w jakich stawkach ma
    pracować? ;-)

    On pracownik jest zatrudniony w firmie. Ta firma wozi i wystawia fakturę.
    Jak firma ma serwery i świadczy usługę przechowywania danych to jej
    pracownicy mają mieć pensje odpowiednie do danych z kórych krajów
    przechowują?

    Falandysz wiecznie żywy ;p[-)

    PS. Jak ktoś ma JDG to ma zarabiać tyle ile jego odpowiednik na etacie? ;-)

    UWAGA PODCHWYTLIWE PYTANIE ;-)

  • 233. Data: 2021-08-25 21:58:39
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu środa-25-sierpnia-2021 o 10:48, Olin pisze:
    > Umówiłeś się z bankiem na kredyt we franciszkach i nie chcesz dotrzymać
    > umowy, a tu nagle masz zupełnie inne zdanie.

    Co Ty pierdolisz kmiocie? ;_)

    Umówiłem się na kredyt i go spłacam ale to nie znaczy że przestępstwo
    złej umowy ;-) nie ma być ukarane.

    Jeśli złodziej ukradł mi narzędzie którym miałem popełnić przestępstwo i
    do tego przestępstwa nie doszło to już nie jest złodziejem? ;-)

    Polska się umówiła z UE że będzie można bez cła sprzedawać towary i
    świadczyć usługi na terenie UE.

    Umów zgodnych z prawem trzeba dotrzymywać

    Choć... Ostatnio popaprańcy twierdzą że można nie wykonywać rozkazów ;-)

  • 234. Data: 2021-08-25 21:59:39
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 25 Aug 2021 21:52:13 +0200, w <61269f6e$0$543$65785112@news.neostrada.pl>,
    _Master_ <M...@...pl> napisał(-a):

    > A jak jedzie z kraju do kraju to gdzie pracuje? i w jakich stawkach ma
    > pracować? ;-)

    Pracuje w tym kraju, w którym wozi towar, watsonie.

> [...]
    > Jak firma ma serwery i świadczy usługę przechowywania danych to jej
    > pracownicy mają mieć pensje odpowiednie do danych z kórych krajów

    Nie, gamoniu -- w stosunku do krajów, w którym pracują.

    > Falandysz wiecznie żywy ;p[-)

    Raczej niskie IQ ciągle występuje.

  • 235. Data: 2021-08-25 22:03:29
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu wtorek-24-sierpnia-2021 o 18:14, J.F pisze:
    > No nie - cel w UE nie ma.
    > Ochrony przedsiebiorstw krajowych przed innymi przedsiebiorstwami
    > unijnymi tez nie ma.

    Chyba że zmusi się obcych do podniesienia kosztów swoje działalności ;-)

    Nie to nie jest cło ABSOLUTNIE NIE JEST. To jest humanistyczne dbanie o
    dobre samopoczucie polskiego pracownika.

    Ale uwaga... tylko tego co do nas przyjechał ;-)

  • 236. Data: 2021-08-25 22:09:26
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 25 Aug 2021 21:58:39 +0200, w <6126a0f0$0$516$65785112@news.neostrada.pl>,
    _Master_ <M...@...pl> napisał(-a):

> [...]
    >
    > Jeśli złodziej ukradł mi narzędzie którym miałem popełnić przestępstwo i
    > do tego przestępstwa nie doszło to już nie jest złodziejem? ;-)

    Co ci bank ukradł, nieogarze?

    > Polska się umówiła z UE że będzie można bez cła sprzedawać towary i
    > świadczyć usługi na terenie UE.

    Cła nie ma nawet na towary z Chin.

    > Umów zgodnych z prawem trzeba dotrzymywać

    Twoja umowa jest zgodna z prawem czy ktoś ją unieważnił?

    > Choć... Ostatnio popaprańcy twierdzą że można nie wykonywać rozkazów ;-)

    Masz wszystko zapisane w ustawie gamoniu :D

  • 237. Data: 2021-08-25 22:15:15
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 25 Aug 2021 22:16:19 +0200, w
    <6126a514$0$23913$65785112@news.neostrada.pl>, _Master_ <M...@...pl>
    napisał(-a):

    > Uświadom to sobie że w socjalistycznej UE nie ma równości. Konsument
    > jest chroniony i wolno mu robić głupoty.

    To ciesz się lewaku, że masz taki ustrój, bo w prawicowym zginąłbyś :P

  • 238. Data: 2021-08-25 22:16:19
    Od: _Master_ <M...@...pl>

> [...]
    > No bo podpisali umowę.

    Uświadom to sobie że w socjalistycznej UE nie ma równości. Konsument
    jest chroniony i wolno mu robić głupoty.
    Państwo go będzie chronić tak jak chroni pieniądze w bankach.

    Nastąpiła drobna kolizja ochrony.

    Poco się tak pieklisz? Nie szkoda Ci zdrowia?

    Nic na to nie poradzisz. Taki ustrój ;-)

  • 239. Data: 2021-08-25 22:17:07
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    "Opisana sytuacja makroekonomiczna przeŽocyŽa siC na politykC instytucji
    finansowych w krajach zachodnich i wygenerowaŽa mikroekonomiczne
    przesŽanki kryzysu
    finansowego. Banki, towarzystwa ubezpieczeniowe i fundusze inwestycyjne
    w obliczu
    dobrej koniunktury gospodarczej i napŽywu znacznych zasobów pieni>dza
    rozwijaŽy
    incynieriC finansow> i stosowaŽy agresywne techniki sprzedacy. OferowaŽy
    dostCp
    do tanich kredytów konsumpcyjnych i skomplikowanych produktów finansowych,
    nie zwracaj>c dostatecznej uwagi na wiarygodnoW5 kredytow> klientów oraz ich
    nisk> wiedzC na temat nowinek finansowych. Instytucje odpowiedzialne za
    nadzór
    nad rynkiem kapitaŽowym nie reagowaŽy na rosn>ce ryzyko kredytowe i rynkowe"

    https://www.google.com/search?q=rola+bank%C3%B3w+w+k
    ryzysie&sxsrf=ALeKk03Jcta96fKjJEjtYDp-JJCGVjs5EA%3A1
    629797558808&ei=trwkYZfjMPiJ9u8P6eWG8AQ&oq=rola+bank
    %C3%B3w+w+kryzysie&gs_lcp=Cgdnd3Mtd2l6EAMyBggAEBYQHj
    oHCCMQsAMQJzoHCAAQRxCwA0oECEEYAFCWFFiWFGDBLGgBcAJ4AI
    ABgAGIAYABkgEDMC4xmAEAoAECoAEByAEJwAEB&sclient=gws-w
    iz&ved=0ahUKEwiXlrGErcnyAhX4hP0HHemyAU4Q4dUDCA8&uact
    =5

    kropla drąży skałę ;-)

  • 240. Data: 2021-08-25 22:19:58
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu środa-25-sierpnia-2021 o 12:05, Wojciech Bancer pisze:
    > Jasne że wolno.
    > I wolno mu ponosić konsekwencje podpisanych przez siebie umów.
    > W końcu nikt mu nie kazał.

    Nareszcie zatrybiłeś ;-)

    Klientowi WOLNO a ban MUSI ;-)

    Taki ustrój ;[-p)

    PS. Wszak wyroki TSUE pozwalają umowę kontynuować jeśli klient tak chce
    Ale TYLKO klient jest tu WŁADNY.