  • 21. Data: 2011-10-07 13:16:08
    Temat: Re: alior i lokata 100-dniowa: wyzsza kultura bankowa?
    Od: Paulina Bednarska <p...@g...com>

    On 7 Paź, 10:23, "witrak()" <w...@h...com> wrote:

    > Złóż reklamację, nie przejmując się, jak trafisz na element białkowy,
    > który będzie próbował Cię przekonać, że wszystko jest w porządku,
    > bo bank ma dwa dni na realizację przelewu. Ostatecznie przyjmują.
    >
    > Nie wiem, jak z wynikiem, bo dopiero co sam złożyłem :-)
    >
    > witrak()

    Złożyłam reklamację przez system transakcyjny. Swoją drogą bardzo
    fajna możliwość.

  • 22. Data: 2011-10-07 13:50:44
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Użytkownik "Paulina Bednarska" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    c.googlegroups.com...

    >Złożyłam reklamację przez system transakcyjny. Swoją drogą bardzo
    >fajna możliwość.

    Ja zakladam 1-kilowki w miare splywu z innych drobnych lokat
    wiec szkoda mi czasu aby sie uzerac o te 17gr ;P
    no i jak dotad wiecej niz 1 dzien pozlizgu im sie nie zadazylo

  • 23. Data: 2011-10-09 06:55:57
    Od: Bankier <b...@b...pl>

    W dniu 2011-10-03 21:38, neoniusz pisze:
    > Przenies sie gdzie indziej jak ci nie pasuje i pochwal sie ile tam
    > bedziesz czekal na zalozenie a pozniej na zwrot.
    > W aliorze jak przelejesz rano, to masz lokate tego samego dnia.
    Nieprawda - przelałem o 7 rano z Aliora - lokata założona następnego dnia...

  • 24. Data: 2011-10-09 18:53:30
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    Użytkownik "Bankier" <b...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Nieprawda - przelałem o 7 rano z Aliora - lokata założona następnego
    > dnia...

    W obu przypadkach zgodnie z regulaminem.
    Mnie tylko raz zalozyli w tym samym dniu i byl to piatek ;)

  • 25. Data: 2011-10-14 09:14:07
    Od: "yoss" <y...@s...wp.pl>

    Użytkownik "Waldek" <n...@n...net> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Waldek" <n...@n...net> napisał w wiadomości

    > Kontynuje watek - zlecony przelew w dniu dzisiejszym z ROR Aligatora
    > wylasnie "wygenerowal" lokate 100dn
    > Heh - wyglada ze najszybciej zakladaja sie w piatek ? LOL

    Też mam takie spostrzeżenie, dziś przelane kolo 9 z RORAliorowego załozyły
    się po jakies 15-20 minutach, po nastepnych 15 były widoczne w systemie, jak
    robilem to samo w poniedziałek to na założenie potrzebowały paru godzin.

    yossarian

  • 26. Data: 2011-11-08 07:57:20
    Od: Paulina Bednarska <p...@g...com>

    On 7 Paź, 05:39, Paulina Bednarska <p...@g...com> wrote:

    > Założyłam kolejne lokaty 100-dniowe 5 października z konta w Aliorze
    > (przelewy wewnętrzne). Zawsze zakładane były następnego dnia. Tym
    > razem potwierdzenia dostałam dziś, data rozpoczęcia to 7 października,
    > a po zalogowaniu nie ma odsetek za wczoraj.
    > W potwierdzeniu złożenia wniosku można przeczytać: "Lokata zostanie
    > założona najpóźniej w kolejnym dniu roboczym po wpływie środków na
    > rachunek w Alior Banku"

    Dziś rano miałam "za dużo" odsetek. Po krótkim śledztwie okazało się,
    że moja reklamacja została uznana.