  • 11. Data: 2012-04-20 08:53:30
    Temat: Re: alior/kredyt bank lokata
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    Użytkownik "kompek" <k...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:jmps7o$d7j$1@inews.gazeta.pl...

    >proba weryfikacji podpisu cyfrowego skonczyla sie bledem:

    >"Podpis został niekompletnie zweryfikowany - Brak certyfikatu CA w lokalnym
    >magazynie. DN: C=PL, O=Krajowa Izba Rozliczeniowa S.A., CN=COPE SZAFIR -
    >Kwalifikowany, serialNumber=Nr wpisu: 6"

    >tylko pogratulowac! (czy ktos wie co to dokladnie znaczy?)

    A komu chcesz gratulowac ??

    Z tresci powyzej wynika ze pewnie nie posiadasz w repozytorium
    certyfikatu zaufanych urzedow cefrytfikacyjnych odpowiedniego
    dla "Szafira" /KIR/ - Te bardziej znane to np. Thawte, VeriSign
    - z rodzimych np. Sigillum, Unizeto, Certum

    Na dole strony mozesz pobrac programik do weryfikacji podpisanych dokumentow
    http://www.kir.com.pl/p/4566

  • 12. Data: 2012-04-20 12:39:58
    Od: kompek <k...@s...pl>

> [...]
    > - z rodzimych np. Sigillum, Unizeto, Certum
    >
    > Na dole strony mozesz pobrac programik do weryfikacji podpisanych

    problem w tym, ze wlasnie ta aplikacje mam pobrana

    instalowalem ja co prawda pare mc temu, ale z tego co wiem ona pobiera
    przez internet najnowsze certyfikaty sama

  • 13. Data: 2012-04-23 11:09:37
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 19 Apr 2012 23:51:21 +0200, kompek napisał(a):

    > to nawet lokata nie jest zakladana w kilka dni, tu chodzi o samo
    > potwierdzenie przyjecia wniosku
    >
    > toc jak bank z epoki kamienia lupanego

    Ale tam raczej zawsze tak było, więc nie wiem czemu się tak dziwicie ;)

    --
    xbartx