-
1. Data: 2007-02-24 14:27:05
Temat: awaria PolCardu? a odmowa autoryzacji przez telefon
Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>
Witam
Próbowałem dzisiaj bezskutecznie zapłacić KK w Kauflandzie i Realu (w
Zabrzu). Niby awaria PolCardu. Co ciekawe w tym samym czasie w
mniejszych sklepikach obsługiwanych też przez PolCard można było płacić
bez problemu.
Próbowałem wymusić na sprzedawcach (a później kierowniczkach działu
obsługi kas) autoryzację przez telefon lub żelazkiem. Nie wiedziały
nawet o czym ja do nich gadam. Nie da sie bo nie. Nawet spisanie
nazwiska nie pomogło ;-P. W Realu (czy tam Geancie) wyglądało na to że
wiedzą o czym do nich mówie ale nie mogą bo oni mają taką umowę z
PolCardem że tylko elektronicznie.
Więc jak to jest? Czy umowa z PolCardem może zawierać zapis że
nieelektronicznie nie-da-sie?
Pozdrawiam
Marcin Lubojański
--
www.tramping.slask.pl - relacje z wypraw, galeria, porady, niusy,
tablica ogłoszeniowa 'szukam ludzi do wyprawy', rozkład PKS Katowice
www.duzy-biust.pl - porady dla Pań obdarzonych dużym biustem, recenzje
staników, jak dobrać odpowiedni biustonosz na duży biust, ćwiczenia na
jędrny biust
-
2. Data: 2007-02-24 14:48:59
Temat: Re: awaria PolCardu? a odmowa autoryzacji przez telefon
Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
Użytkownik "Marcin Lubojański" <k...@o...pl> napisał w
wiadomości news:erpi00$kje$1@news.onet.pl...
Podejrzewam, ze to może być wynik nie tyle umowy, co systemu kasowego.
-
3. Data: 2007-02-25 18:20:01
Temat: Re: awaria PolCardu? a odmowa autoryzacji przez telefon
Od: jooseff <j...@w...pl>
Dnia 24-02-2007 o 15:48:59 Robert Tomasik <r...@g...pl>
napisał:
> Użytkownik "Marcin Lubojański" <k...@o...pl> napisał w
> wiadomości news:erpi00$kje$1@news.onet.pl...
>
> Podejrzewam, ze to może być wynik nie tyle umowy, co systemu kasowego.
Większość umów podpisywanych ostatnimi czasy zezwala jedynie na
elektroniczne przeprowadzenie transakcji - bez żelazek. Dlatego mimo
teoretycznej możliwości autoryzacji nie jest ona z reguły możliwa.
Po drugie koszt autoryzacji nieelektronicznej, nie wiedzieć czemu, jest
dużo droższy niż przez pos.
--
Jooseff
Używam Opery: http://www.opera.com/mail/
-
4. Data: 2007-02-26 11:15:48
Temat: Re: awaria PolCardu? a odmowa autoryzacji przez telefon
Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>
jooseff napisał(a):
> Większość umów podpisywanych ostatnimi czasy zezwala jedynie na
> elektroniczne przeprowadzenie transakcji - bez żelazek. Dlatego mimo
A autoryzacja paszczom?
I właśnie - jak to jest z tą awaryjną autoryzacją paszczom - jest
możliwa dla wszystkich kart, dla wypukłych, dla wszystkich z MO/TO/IO,
czy jeszcze inaczej?
> teoretycznej możliwości autoryzacji nie jest ona z reguły możliwa.
> Po drugie koszt autoryzacji nieelektronicznej, nie wiedzieć czemu, jest
> dużo droższy niż przez pos.
Pewnie więcej roboty z tym jest.
-
5. Data: 2007-02-26 16:44:37
Temat: Re: awaria PolCardu? a odmowa autoryzacji przez telefon
Od: jooseff <j...@w...pl>
Dnia 26-02-2007 o 12:15:48 Wojciech Nawara
<wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info> napisał:
> A autoryzacja paszczom?
autoryzacja paszczom działa tylko w przypadku posiadania powielacza
(odbicie danych z karty co by nie było, że karty fizycznie nie było :))
> I właśnie - jak to jest z tą awaryjną autoryzacją paszczom - jest
> możliwa dla wszystkich kart, dla wypukłych, dla wszystkich z MO/TO/IO,
> czy jeszcze inaczej?
Tylko dla wypukłych - chyba, że kupujesz zdalnie, chyba, że punkt ma umowę
na stosowanie MOTO
> Pewnie więcej roboty z tym jest.
Ano jest, małe żuczki siedzą i wklepują z łapki.
--
Jooseff
Używam Opery: http://www.opera.com/mail/