  • 31. Data: 2005-06-19 12:30:49
    Temat: Re: bank dla DG
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    konkurs wrote:

    > Nic zlego nie robie, ani nie lamie netykiety, ani nie spamuje, a to ze
    > pare osob jest zawistnych nie moze byc powodem usuniecia.

    no to niech cie usuną bez powodu.

  • 32. Data: 2005-06-19 12:35:15
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Sun, 19 Jun 2005 14:01:24 +0200, w <2...@b...miki.eu.org>,
    konkurs <k...@a...pl> napisał(-a):

    > Naprawde nie widzisz, ze to nie jest oferta, ktora "totalnie nie odpowiada jego
    > potrzebom"?

    Nie odpowiada jego potrzebom w 75%... no tak, to może jednak mu się przyda :>

    PS. Ciekawe czy można znaleźć ofertę dla niego mniej przydatną od oferty VWB,
    jakieś pomysły? :))

  • 33. Data: 2005-06-19 12:41:29
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    r...@a...net.pl wrote:

    > PS. Ciekawe czy można znaleźć ofertę dla niego mniej przydatną od oferty VWB,
    > jakieś pomysły? :))

    no można. bank w Australii.

  • 34. Data: 2005-06-19 12:52:05
    Od: "Bartek \"ANetGUS\" Aparta" <a...@s...pl>

    Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński napisał:

    > Jesli nie przerazaja cie wyzsze niz w mBanku oplaty - bierz INGa. Bardzo
    > ciekawa teraz oferte maja dla MSP i caly czas nad nia pracuja.
    > Kredyty latwiej dostac, karta kredytowa dla firm (oprocnetowanie
    > zaledwie 17%).
    > Rachunek osobisty tez niczego sobie.

    fajną ofertę dla firm ma też według mnie lukas - konto firmowe za 17 zł
    na miesiąc (plus ewentualnie token za 36 zł na rok), w tym przelewy
    gratis przez internet, bezpłatna wypłata gotówki w oddziałach, choć dużo
    sobie życzą za wypłate z bankomatu...

    ja osobiście mam konto firmowe w BPH i w BP SA, na BPH klnę jak szefc i
    gdyby nie debet 10 tyś to już dawno by mnie tam nie widzieli, co do
    banku pocztowego to jestem bardzo zadowolony (a raczej moi klienci -
    bezprowizyjne wplaty na poczcie) - tylko cholery od jakies czasu
    wprowadzaja system online i coś go nie widać :) jak bedzie dostep przez
    neta to chyba sie tam przeniose z BPH :)

    --
    Bartosz "ANetGUS" Aparta
    SWNET TELECOM

  • 35. Data: 2005-06-19 13:09:48
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Bartek "ANetGUS" Aparta wrote:
> [...]
    > gratis przez internet, bezpłatna wypłata gotówki w oddziałach, choć
    > dużo sobie życzą za wypłate z bankomatu...

    Ale chyba dopiero pracuja nad oferta kredytowa - a ING juz to ma i to
    calkiem liberalne warunki przy tym sa.

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 36. Data: 2005-06-19 13:21:01
    Od: "Bartek \"ANetGUS\" Aparta" <a...@s...pl>

    > Ale chyba dopiero pracuja nad oferta kredytowa - a ING juz to ma i to
    > calkiem liberalne warunki przy tym sa.

    coś tam mają ;) http://www.lukas.com.pl/oferta_konta_biz_kredyt.asp

    a co do ING to wiem że mają, choć np. w przypadku BPH do zawarcia umowy
    o debet wystarczyło odroczenie od służby wojskowej z powodu nauki, w
    przypadku ING już musi być rezerwa lub D/E, wszyscy i tak wymagają
    zaświadczeń o niezaleganiu co mi się wydaje absurdem bo takie
    zaświadczenie jest ważne 3 miesiące więc firmy najczęściej przestają
    regularnie na ZUS płacić jak już dostaną kredyt ;)

    z drugiej strony ostatnio wziołem pożyczkę w Funduszu Mikro - i biorąc
    pod uwagę szybkość otrzymania gotówki (2 spotkania, 3 dni czekania, 2
    wnioski i weksel) oraz oprocentowanie (7000 zł na rok, odsetki razem z
    prowizją: 1080 zł) jestem bardzo z nich zadowolony :)

    --
    Bartosz "ANetGUS" Aparta
    SWNET TELECOM

  • 37. Data: 2005-06-19 13:23:39
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Sun, 19 Jun 2005 07:41:29 -0500, w <d93p5v$c9e$3@inews.gazeta.pl>, witek
    <w...@g...pl.spam.invalid> napisał(-a):

    > no można. bank w Australii.

    Niestety, może być bardziej przydatny -- nic nie pisał o dostępie off-line do
    banku.

  • 38. Data: 2005-06-19 13:49:32
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Sun, 19 Jun 2005 14:52:05 +0200, w <d93q3f$1sh$1@nemesis.news.tpi.pl>, "Bartek
    \"ANetGUS\" Aparta" <a...@s...pl> napisał(-a):

    > ja osobiście mam konto firmowe w BPH i w BP SA, na BPH klnę jak szefc i
    > gdyby nie debet 10 tyś to już dawno by mnie tam nie widzieli, co do

    Debet można przenieść..

  • 39. Data: 2005-06-20 07:45:04
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    On 2005-06-18, pit. <petero2@o2_SPAM_.pl> wrote:
    > mam pytanie,
    > Obecnie wysylam ok. 10-20 przelewow miesiecznie,
    > obroty na poziomie 20 tys miesiecznie.
    > Wazny jest dostep przez net.
    >
    > Mysle o mbanku i ING.
    > Jakie sa waszym zdaniem glowne roznice w ofercie,
    > i jakie wyrozniki (plusy) ma kazdy z tym bankow?
    Produktów mBanku nie znam.
    Co do ING:
    Konto jak konto - sprawuje się całkiem sensownie.
    Zalety:
    - normalny bank a to oznacza, że mają wszystko praktycznie:
    przelewy zageraniczne,skup czeków, linie kredytowe, karty
    charge,kredytowe dla firm.
    Całkiem znośni w wiekszością opłat.
    - łatwo poszło z linią kredytową :)
    - odpowiadają po ludzku na korespondencje z ING Online

    Wady:
    - dwie sesje ELIXIR ostatnia o 11:30 :(
    - niemałe prowizje za linie kredytowe i karty..

    ING Online - pracuje się całkiem całkiem, trudno coś zarzucić,
    trudno coś pochwalić. Powolutku cały czas coś tam dodają.
    Jedyna Wada ING Online to strasznie uboga historia (brak
    filtrów jedynie można podać przedział dat)..

    Ogólnie jeśli myślisz o innych produktach niż tylko ROR
    to szukaj po "nomalnych" bankach. Miałem w VW - porażka
    BPH - drogo,Inteligo - kiepska oferta poza ROR'em,
    zostały dwa z których korzystam - ING i Multi..

    Pozdrawiam.

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE

  • 40. Data: 2005-06-20 07:49:17
    Od: maHo <m...@p...net>

    konkurs wrote:

    > No i podkreslil przeciez, ze to dla niego wazne w jego DG.

    To tak jakby ktoś się zapytał "szukam dobrego, energooszczędnego monitora".

    A ty byś mu odowiedział "jeżeli chodzi o energooszczędne, to w XXX był
    ranking i najbardziej energooszczędną pralką jest YYYYY" :)

    pozdrav

    maHo