  • 41. Data: 2005-06-20 09:14:03
    Temat: Re: bank dla DG
    Od: Rafał Krupiński <ruf10_at_op_dot_pl@nospam>

    Marcin Jurczuk wrote:

    > Wady:
    > - dwie sesje ELIXIR ostatnia o 11:30 :(
    > - niemałe prowizje za linie kredytowe i karty..
    >
    > ING Online - pracuje się całkiem całkiem, trudno coś zarzucić,
    > trudno coś pochwalić. Powolutku cały czas coś tam dodają.

    ja zarzuce oczojebny interfejs

    > Jedyna Wada ING Online to strasznie uboga historia (brak
    > filtrów jedynie można podać przedział dat)..

    ale za to jest export (był przynajmniej przed ostatnią zmianą, teraz
    jakoś nie moge znajeźć)

  • 42. Data: 2005-06-20 11:10:32
    Od: konkurs <k...@a...pl>

    On Mon, 20 Jun 2005, maHo wrote:
    > To tak jakby ktoś się zapytał "szukam dobrego, energooszczędnego monitora".
    >
    > A ty byś mu odowiedział "jeżeli chodzi o energooszczędne, to w XXX był
    > ranking i najbardziej energooszczędną pralką jest YYYYY" :)

    Sam nie wierzysz w to co piszesz.

    --
    Promocja "VOLKSWAGEN BANK ZA DARMO!"
    Konto e-direct w Volkswagen Bank direct za darmo:

  • 43. Data: 2005-06-20 14:46:40
    Od: maHo <m...@p...net>

    konkurs wrote:

    > Sam nie wierzysz w to co piszesz.

    Jakby cię ironia ugryzła w tyłek, to też byś jej nie poznał :)

    pozdrav

    maHo

  • 44. Data: 2005-06-21 09:27:47
    Od: Human Being <g...@g...pl>

    Witaj pit.,

    W Twoim liście datowanym 18 czerwca 2005 (23:34:56) można przeczytać:

    > Mysle o mbanku i ING.
    > Jakie sa waszym zdaniem glowne roznice w ofercie,
    > i jakie wyrozniki (plusy) ma kazdy z tym bankow?

    Oferty ING nie znam, jakoś mnie nie przekonała. Co do mBanku, to
    polecam. Korzystam prawie od początku ale traktuję je jako konto
    pomocnicze. Nie wyrabiałem sobie do niego karty, która nota bene jest
    obecnie w promocji i wydają ją za 0 zł. Jedyną jego wadą, jak dla
    mnie, jest brak oddziałów. Dlatego podstawowe konto założyłem w
    MultiBanku i bardzo sobie to chwalę. Z oddziałów korzystam raczej
    rzadko dlatego nie zależy mi na licznej sieci placówek. Ważne, że są i
    jeżeli trzeba, to zawsze mogę skorzystać. Ofertę sprawdź tutaj
    www.dlafirmy.pl.

    --
    Pozdrowienia,
    Human Being