eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankibanki przecza sobie - ale równoczesnie zaskakująbanki przecza sobie - ale równoczesnie zaskakują
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsb.icpnet.pl!
    not-for-mail
    From: "Konrad N>S>" <n...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: banki przecza sobie - ale równoczesnie zaskakują
    Date: Thu, 31 Jul 2008 16:04:39 +0200
    Organization: ICP News Server
    Lines: 74
    Message-ID: <g6sgpm$2o9o$1@opal.icpnet.pl>
    NNTP-Posting-Host: c66-251.icpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: opal.icpnet.pl 1217513078 90424 62.21.66.251 (31 Jul 2008 14:04:38 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 31 Jul 2008 14:04:38 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3198
    X-Antivirus: avast! (VPS 080730-0, 2008-07-30), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:452053
    [ ukryj nagłówki ]

    już kolejny raz banki sobie same zaprzeczają w postępowaniu ze mną-klientem.
    oczywiście nie narzekam, jestem zaskoczony zdecydowanie in plus. niniejszym
    narzekam w tytule, ale chwalę w treści posta

    ostatnie przypadki:


    1. raiffeisen
    dzwonię i pytam, czy mogę poprosić o kartę dodatkową do mojej (tak zrobiłem rok
    temu w citi, i citi wykonał dyspozycję).
    odpowiedź infolinii raiffeisena odmowna:
    nie przez telefon, infolinia do tego nie służy i nie ma kompetencji, ale
    zapraszają mnie do oddziału (wymieniają mi najbliższe placówki).
    trudno myślę, pójdę, chociaż mi się nie chce.

    zaskoczenie pozytywne i niejako zaprzeczenie temu co usłyszałem:
    po dwóch godzinach dzwoni pani sprzedawca/doradca/opiekun klienta, przedstawia
    się, mówi że wie o mojej prośbie, i ona wyśle do mnie wniosek, my z żoną go
    wypełniamy. mamy odesłać na koszt banku.
    kartę dodatkową otrzymana bez wizyty w oddziale.



    2. millennium
    nie dostałem papierowego wyciągu. na www ciężko mi czytać cyferki, wolę papier.
    piszę m@ila z prośbą o powtórzenie wyciągu papierowego.
    przychodzi odpowiedź: tą drogą (@) nie mogę zamówić wyciągu. proszę zadzwonić na
    infolinię, zalogować się i zamówić wyciąg. informują też, że powtórzony wyciąg
    będzie bezpłatny, jeśli na infolinii złożę reklamację niedoręczenia, a nie
    kolejne zamówienie.
    trudno myślę, będę dzwonił, choć tego nie znoszę.

    zaskoczenie pozytywne i niejako zaprzeczenie temu, co do mnie napisali:
    po trzech dniach przychodzi m@il, w którym nie poczuwają się do winy za
    niedoręczenie, ale i tak bardzo przepraszają, a równocześnie przyjmują moją
    reklamację i wysyłają powtórkę wyciągu bezpłatnie.



    3. citi
    opisywałem niedawno moje niezadowolenie - obraziłem się na citi, bo nie chcieli
    mi podnieść limitu, ani wymienić kart srebrnych na złote.
    karty już przygotowałem do odesłania, spłaciłem zadłużenie, a wcześniej
    poinformowałem infolinię, że nie wykonam już żadnego ruchu kartą.
    podczas dwóch lub trzech rozmów inflinia przekonywała mnie, że mam doręczyć
    zaświadczenie o zarobkach, to będą rozpatrywali upgrade karty i limitu.
    a ja odpowiadałem, że robię 35000 w 10 mcy, spłacam na czas, wnioskowałem o
    złotą a dostałem srebrną, i zaświadczeń nie będę wysyłał.
    trudno myślę, karty dobre, przelewy z karty były możliwe za podstawowe opłaty,
    no i zdjęcie gratis, kolejny rok bez opłaty.

    zaskoczenie pozytywne i niejako zaprzeczenie temu, co mówiła infolinia:
    limit na www karty (nieużywanej i spłaconej od końca czerwca) nagle zmienia się
    na wyższy.
    na drugi dzień dzwoni pani, by poinformować, że właśnie wysyła dyspozycję
    wytłoczenia złotych kart dla żony i mnie.





    kolejność banków i przypadków nie ma znaczenia.

    najszybsza reakcja: raiffeisen.
    najdłuższa realizacja: też raiffeisen, bo zgubili wniosek po odebraniu (!), i
    wysyłali kolejny, nowy.
    najgrzeczniej: millennium, przepraszają za to czego nie zrobili (prawdopodobnie
    niedoręczenie poczty)
    najtrudniej: citi, musiałem się obrazić i manifestować niezadowolenie
    niekorzystaniem z karty


    K>N>S>

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1