-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsb.icpnet.pl!
not-for-mail
From: "Konrad N>S>" <n...@o...pl>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: banki przecza sobie - ale równoczesnie zaskakują
Date: Thu, 31 Jul 2008 16:04:39 +0200
Organization: ICP News Server
Lines: 74
Message-ID: <g6sgpm$2o9o$1@opal.icpnet.pl>
NNTP-Posting-Host: c66-251.icpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: opal.icpnet.pl 1217513078 90424 62.21.66.251 (31 Jul 2008 14:04:38 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 31 Jul 2008 14:04:38 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3198
X-Antivirus: avast! (VPS 080730-0, 2008-07-30), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:452053
[ ukryj nagłówki ]już kolejny raz banki sobie same zaprzeczają w postępowaniu ze mną-klientem.
oczywiście nie narzekam, jestem zaskoczony zdecydowanie in plus. niniejszym
narzekam w tytule, ale chwalę w treści posta
ostatnie przypadki:
1. raiffeisen
dzwonię i pytam, czy mogę poprosić o kartę dodatkową do mojej (tak zrobiłem rok
temu w citi, i citi wykonał dyspozycję).
odpowiedź infolinii raiffeisena odmowna:
nie przez telefon, infolinia do tego nie służy i nie ma kompetencji, ale
zapraszają mnie do oddziału (wymieniają mi najbliższe placówki).
trudno myślę, pójdę, chociaż mi się nie chce.
zaskoczenie pozytywne i niejako zaprzeczenie temu co usłyszałem:
po dwóch godzinach dzwoni pani sprzedawca/doradca/opiekun klienta, przedstawia
się, mówi że wie o mojej prośbie, i ona wyśle do mnie wniosek, my z żoną go
wypełniamy. mamy odesłać na koszt banku.
kartę dodatkową otrzymana bez wizyty w oddziale.
2. millennium
nie dostałem papierowego wyciągu. na www ciężko mi czytać cyferki, wolę papier.
piszę m@ila z prośbą o powtórzenie wyciągu papierowego.
przychodzi odpowiedź: tą drogą (@) nie mogę zamówić wyciągu. proszę zadzwonić na
infolinię, zalogować się i zamówić wyciąg. informują też, że powtórzony wyciąg
będzie bezpłatny, jeśli na infolinii złożę reklamację niedoręczenia, a nie
kolejne zamówienie.
trudno myślę, będę dzwonił, choć tego nie znoszę.
zaskoczenie pozytywne i niejako zaprzeczenie temu, co do mnie napisali:
po trzech dniach przychodzi m@il, w którym nie poczuwają się do winy za
niedoręczenie, ale i tak bardzo przepraszają, a równocześnie przyjmują moją
reklamację i wysyłają powtórkę wyciągu bezpłatnie.
3. citi
opisywałem niedawno moje niezadowolenie - obraziłem się na citi, bo nie chcieli
mi podnieść limitu, ani wymienić kart srebrnych na złote.
karty już przygotowałem do odesłania, spłaciłem zadłużenie, a wcześniej
poinformowałem infolinię, że nie wykonam już żadnego ruchu kartą.
podczas dwóch lub trzech rozmów inflinia przekonywała mnie, że mam doręczyć
zaświadczenie o zarobkach, to będą rozpatrywali upgrade karty i limitu.
a ja odpowiadałem, że robię 35000 w 10 mcy, spłacam na czas, wnioskowałem o
złotą a dostałem srebrną, i zaświadczeń nie będę wysyłał.
trudno myślę, karty dobre, przelewy z karty były możliwe za podstawowe opłaty,
no i zdjęcie gratis, kolejny rok bez opłaty.
zaskoczenie pozytywne i niejako zaprzeczenie temu, co mówiła infolinia:
limit na www karty (nieużywanej i spłaconej od końca czerwca) nagle zmienia się
na wyższy.
na drugi dzień dzwoni pani, by poinformować, że właśnie wysyła dyspozycję
wytłoczenia złotych kart dla żony i mnie.
kolejność banków i przypadków nie ma znaczenia.
najszybsza reakcja: raiffeisen.
najdłuższa realizacja: też raiffeisen, bo zgubili wniosek po odebraniu (!), i
wysyłali kolejny, nowy.
najgrzeczniej: millennium, przepraszają za to czego nie zrobili (prawdopodobnie
niedoręczenie poczty)
najtrudniej: citi, musiałem się obrazić i manifestować niezadowolenie
niekorzystaniem z karty
K>N>S>
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Bank z archaicznym uwierzytelnianiem.
- Re: Akumulatorki...
- Usiłuję zapłacić za energetyzację...
- w Polsce jest kryzys
- mBank mKsiegowosc
- gotówkowe zjeby
- Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- Jutro to dziś...
- leć gołombeczku
- PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- Prawdziwy/fałszywy bank
- Velo dał mi bezpłatny debet...
- Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
Najnowsze wątki
- 2024-12-09 Bank z archaicznym uwierzytelnianiem.
- 2024-12-04 Re: Akumulatorki...
- 2024-12-03 Usiłuję zapłacić za energetyzację...
- 2024-11-13 w Polsce jest kryzys
- 2024-11-12 mBank mKsiegowosc
- 2024-11-06 gotówkowe zjeby
- 2024-11-01 Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- 2024-11-01 Jutro to dziś...
- 2024-10-22 leć gołombeczku
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-15 Prawdziwy/fałszywy bank
- 2024-10-13 Velo dał mi bezpłatny debet...
- 2024-10-07 Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- 2024-10-05 Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże