    From: "teheran" <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: banki to złodzieje
    Date: Thu, 19 Feb 2004 15:13:05 +0100

    3 lata temu wzięłem kredyt w euro 26.000E wtedy to było 96 tyś. zł
    po trzech latach mam 21.700 i 106 tyś zł.
    Krew mnie zalewa.
    Kredyt brałem jako kawaler teraz poszedłem do banku i mówię że chcę go
    przewalutować
    a złodzieje podzielili moje zarobki na 3 (żona i córka) i powiedzieli że ja
    nie mam nawet
    zdolności kredytowej i żebym wlazł im pod biurko i ssał. Zaraz zaraz, mówię
    a kto wam
    spłaca mój kredyt jak w zegarku. A oni na to spadaj na drzewo frajerze i
    dawaj szybciutko
    eurasy za 5 zyla najlepiej cieplutkie i szeleszcące i żebym się bujał bo im
    powietrze zużywam.
    Więc musze coś zrobić. Może się rozwiodę ze starą, ale by mi rodzina
    nakopała,
    to sobię myślę że może roździelność majątkowa pomoże lub coś w tym stylu.
    Wtedy tą zdolność odzyskam.
    Co wy na to?
    Albo roździelnośc majątkowa i kredyt w innym banku żeby spałcić pierwszy.

    pozdro