  • 1. Data: 2004-02-19 14:13:05
    Temat: banki to złodzieje
    Od: "teheran" <t...@o...pl>

    3 lata temu wzięłem kredyt w euro 26.000E wtedy to było 96 tyś. zł
    po trzech latach mam 21.700 i 106 tyś zł.
    Krew mnie zalewa.
    Kredyt brałem jako kawaler teraz poszedłem do banku i mówię że chcę go
    przewalutować
    a złodzieje podzielili moje zarobki na 3 (żona i córka) i powiedzieli że ja
    nie mam nawet
    zdolności kredytowej i żebym wlazł im pod biurko i ssał. Zaraz zaraz, mówię
    a kto wam
    spłaca mój kredyt jak w zegarku. A oni na to spadaj na drzewo frajerze i
    dawaj szybciutko
    eurasy za 5 zyla najlepiej cieplutkie i szeleszcące i żebym się bujał bo im
    powietrze zużywam.
    Więc musze coś zrobić. Może się rozwiodę ze starą, ale by mi rodzina
    nakopała,
    to sobię myślę że może roździelność majątkowa pomoże lub coś w tym stylu.
    Wtedy tą zdolność odzyskam.
    Co wy na to?
    Albo roździelnośc majątkowa i kredyt w innym banku żeby spałcić pierwszy.

    pozdro

  • 2. Data: 2004-02-19 14:34:29
    Temat: Re: banki to złodzieje
    Od: "Andrzej Stopa" <a...@p...fm>

    Przewalutuj. Jak ero spadnie do 4.5 będziesz mógł znów przewalutować. Oni
    nie muszą kraść. Wystarczy, że dają kredyty miłośnikom ryzyka kursowego.

    AS

  • 3. Data: 2004-02-19 14:47:15
    Od: "KK" <n...@n...com>

    "teheran" <t...@o...pl> wrote in message
    > Albo roździelnośc majątkowa i kredyt w innym banku żeby spałcić pierwszy.

    Pomijając wspaniały styl i język. Jeśli raty w CHF spłacasz np 1000 zł
    miesięcznie, a w PLN wychodzi Ci 1500 zł miesięcznie - to chyba widzisz
    różnicę w zdolności kredytowej? To nie bierze się z nikąd.

    pzdr
    KK

  • 4. Data: 2004-02-19 15:07:29
    Od: "Wałgus" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "teheran" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    | 3 lata temu wzięłem kredyt w euro 26.000E wtedy to było 96 tyś. zł
    | po trzech latach mam 21.700 i 106 tyś zł.
    <ciach>
    nic nowego nie odkryłeś. Gratuluję krasomówstwa i pozdrawiam.

  • 5. Data: 2004-02-19 15:53:32
    Od: "Andrzej Boloczko" <a...@i...pl>

    "Wałgus" <w...@p...onet.pl> wrote in message

    > Użytkownik "teheran" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    > <ciach>
    > nic nowego nie odkryłeś. Gratuluję krasomówstwa i pozdrawiam.

    Ale pomijajac styl nic mu nie podpowiedzieliscie.
    Moze sprobuj w innym banku, do ktorego przeniesiesz kredyt
    wraz ze zmiana waluty?
    Pozdrawiam
    Andrzej B

  • 6. Data: 2004-02-19 17:31:21
    Od: "Wilczek" <w...@k...pl>

    > Ale pomijajac styl nic mu nie podpowiedzieliscie.
    > Moze sprobuj w innym banku, do ktorego przeniesiesz kredyt
    > wraz ze zmiana waluty?

    Moze nie wprost ale odpowiedz zostala udzielona!
    Kredyty denominowane w obcej walucie jak CHF czy EUR wiaza
    sie z ryzykiem kursowym czyli mozliwoscia wyzszejn ceny
    waluty. Premia za ryzyko jest nizsze orpocentowanie.

    Od zawsze mowi sie, ze nalezy brac kredyty, zwlaszcza
    dlugoterminowe w walucie w ktorej sie zarabia. Wtedy
    unika sie takich niespodzianek.

    Co do przewalutowania to obecnie jest to chyba najgorszy
    mozliwy moment i prawdopodobnie EUR jednak spadnie
    w perspektywie przyjecia planu Hausnera i akcesji Polski
    do UE. Jezeli EUR spadnie ponownie do np. 4 zl to okaze
    sie, ze z 20,000 EUR do splaty zrobi sie 25,000 (tylko
    w innej walucie).

    Nie pozostaje nic innego jak po prostu czekac i czerpac
    nauki z zaistnialej sytuacji na przyszlosc.

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 7. Data: 2004-02-19 18:12:09
    Od: " 666" <6...@p...polbox.com>

    Można chyba przewalutować z euro na inną walutę niż złotówki, przykładowo
    dolary albo jeny?
    JaC

  • 8. Data: 2004-02-19 19:07:27
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > Można chyba przewalutować z euro na inną walutę niż złotówki,
    przykładowo
    > dolary albo jeny?

    A mozna. Ale robi sie to w ten sposob, ze na zlotowki, a potem na dolary
    ;-)

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 9. Data: 2004-02-19 19:40:38
    Od: "Rafal Urbanelis" <r...@p...onet.pl>

    "teheran" <t...@o...pl> wrote in message
    > 3 lata temu wzięłem kredyt w euro 26.000E wtedy to było 96 tyś. zł
    > po trzech latach mam 21.700 i 106 tyś zł.

    kolejny rozzalony na rzad, banki, balcerowicza i nie wiadomo jeszcze kogo.
    a W LUSTRO popatrzyles?

    i jeszcze moja uwaga dot. rad.
    czesc ludzi twierdzi, ze euro jest juz tak wysoko ze teraz to spadnie.
    przejrzyj archiwum.
    to samo mowili jak bylo 4,2, potem 4,5. teraz jest 4,8 i tez tak mowia.
    jak bedzie 5,2 tez tak beda mowic.

    ja uwazam tak: NIE MA TAKIEGO PROROKA KTORY JEST W STANIE TO PRZEWIDZIEC.
    kumasz?
    wszystkim prorokom, polecam udanie sie na rynek opcji walutowych z duzym
    lewarem i zrobienie majatku na cale zycie.
    to takie proste...

    pozdrowienia,
    rafal urbanelis
    http://szus.info

    ps. jesli nie chcesz na 100% miec jeszcze wiecej PLN do splacenia -
    przewalutuj jak najszybciej
    jesli podoba Ci sie wciaz zabawa - czemu nie! zostan z euro, frankiem czy
    czyms tam jeszcze. moze sie uda!

  • 10. Data: 2004-02-19 20:37:59
    Od: "Jacek Maliszewski" <j...@e...com>

    Użytkownik "Rafal Urbanelis" <r...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:c133c6
> [...]
    > wszystkim prorokom, polecam udanie sie na rynek opcji walutowych z duzym
    > lewarem i zrobienie majatku na cale zycie.

    Bardzo trafna uwaga :) Inaczej jest, gdy sie mowi to co sie chce by sie
    stalo (Euro bedzie za miesiac kosztowac 4 Zlote a Dolar 3 Zlote). Inaczej
    jest, gdy trzeba podjac decyzje uruchamiajac swoje pieniadze :) Wtedy nagle
    prorocy znikaja :)

    Malin

    Jacek Maliszewski - Analityk FOREX
    EFIX Polska - www.efixpolska.com