eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankibankomat - niewypłacona gotówkabankomat - niewypłacona gotówka
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Anna 'Akna' Strzyżewska" <akna[nospam]@gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: bankomat - niewypłacona gotówka
    Date: Mon, 16 Jan 2006 19:23:19 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 24
    Message-ID: <dqgoao$k9g$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: gw-1.ib.tcz.pl
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1137435800 20784 81.210.14.34 (16 Jan 2006 18:23:20 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 16 Jan 2006 18:23:20 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2670
    X-Priority: 3
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2670
    X-User: akna
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:375228
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam
    W sobotę chciałam wypłacić gotówkę w jednym z bankomatów Banku Śląskiego.
    Włożyłam kartę, wklepałam PIN, podałam kwotę (z potwierdzeniem), którą chcę
    wypłacić.
    Bankomat zwrócił kartę, poterktał ;-) i to by było na tyle. Ani pieniędzy
    ani potwierdzenia. Patrzę na stan konta- pomniejszony o kwotę, którą
    chciałam wypłacić.
    Z tego co później zauważyłam - części ludzi wypłacał, a części nie. Jednak
    nie wszyscy sprawdzali po tej operacji stan konta.
    Kwota ta nie jest może ogromna, ale też nie jest trywialna. Zadzwoniłam na
    jedyny numer BSK podany na bankomacie- czyli zastrzeganie kart. Powiedziano
    mi, że kwota ta powinna mi zostać zwrócona przy rozliczaniu bankomatu (co
    prawdopodobnie będzie miało miejsce w poniedziałek).
    Ponieważ akurat wyjechałam na 2 dni, mąż poszedł do banku się dowiedzieć co
    i jak. Tam go poinformowano, że właściciel karty musi osobiście zgłosić
    reklamację (mimo, że konto mamy wspólne) i że czas rozpatrywania takiej
    reklamacji to 3 tygodnie (sic!). Czy bank może to rozpatrywać aż tak długo?
    W końcu to ich własna sieć bankomatów i czy można liczyć na odszkodowanie za
    brak możliwości rozporządzania własnymi środkami

    Pozdrawiam
    Akna


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1