  • 11. Data: 2011-10-05 12:22:09
    Temat: Re: belka
    Od: bzdreg <b...@n...com>

    W dniu 2011-10-05 14:04, Dr. Koop pisze:

    > Też nie lobię tego podatku ale to, że zapłaciłeś podatek za zarobioną
    > kasę i dasz na lokatę i zarobisz 100zł to nieznaczny ze zapłacisz
    > podatek od całości tylko od tej 100zł to przecież twój nowy dochód. Gdy

    A gdzie zwrot podatku z tytułu inflacji? ;)

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. Bzdreg.

  • 12. Data: 2011-10-05 13:54:09
    Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOgazeta.pl>

    Użytkownik "Marcin" <p...@c...net> napisał w wiadomości
    x.googlegroups.com...
    On 5 Paź, 10:57, "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOgazeta.pl> wrote:
    > Witam
    > Tak mi si ko acze po g owie odno cnie belki, e przecie to nasze pieni dze
    > lokujemy i od nich ju raz zap acili my podatek i w zwi zku z tym mam
    > pytanie czy nie mo na si zebra i co z tym zrobi ?

    przeciez belkowe to nie podatek od ulokowanych (i juz raz
    opodatkowanych) pieniedzy
    ale podatek od zyskow od tych lokat; a wiec slusznie Panstwo sciaga bo
    musi z czego
    przeciez oplacic "nam" szkoly, przychodnie, szpitale, wojsko itp. itd.

    płacę na to podatki; to nie państwo daje mi odsetki tylko bank za to, że u
    niego lokuję środki, a chytry belka to wykorzystał i oskubał i tak ubogie
    społeczeństwo

    --=olo=--

  • 13. Data: 2011-10-05 14:10:51
    Od: Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    W dniu 2011-10-05 15:54, --=olo=-- pisze:

    > płacę na to podatki; to nie państwo daje mi odsetki tylko bank za to, że
    > u niego lokuję środki, a chytry belka to wykorzystał i oskubał i tak
    > ubogie społeczeństwo

    Ogólnie to masz rację psiącząc na podatki na każdym kroku. Nie zgodzę
    się jednak, że to my jesteśmy skubani tym podatkiem.

    To banki.

    Bank daje takie odsetki, żeby ludzie dali mu kasę. Gdyby nie było
    belkowego - to bank oferowałby mniejsze odsetki, bo ludzie by się na to
    zgodzili. Ostatecznie wiec to bank pokrywa te odsetki, które zabiera
    skarb państwa.

  • 14. Data: 2011-10-05 14:20:14
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Wed, 05 Oct 2011 16:10:51 +0200, Marcin N
    <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

    >Ogólnie to masz rację psiącząc na podatki na każdym kroku. Nie zgodzę
    >się jednak, że to my jesteśmy skubani tym podatkiem.
    >
    >To banki.

    No pewnie. Jak podatek wzrośnie, to bank go zapłaci, choćby miał do
    kapitału założycielskiego sięgnąć i do interesu dokładać, a nam nie da
    go odczuć.
    Przestań, bo zajady mi się ze śmiechu zrobią... :-)
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 15. Data: 2011-10-05 14:22:08
    Od: Maruda <m...@n...com>

> [...]
    > musi z czego
    > przeciez oplacic "nam" szkoly, przychodnie, szpitale, wojsko itp. itd.

    Nie wiem, czy to napisał też olo, ale...

    To może niech nam państwo zabierze w ogóle wszyskie pieniądze i zapewni
    nam darmowe szkoły, darmowe wczasy, szpitale, stołówki w zakładach
    pracy, ziemniaki na zimę, mleko pod drzwi itd...
    Coś mi się tylko wydaje, że tak już było tu-i-ówdzie i niezabałdzo się
    sprawdziło.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 16. Data: 2011-10-05 14:29:39
    Od: Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

> [...]
    > go odczuć.
    > Przestań, bo zajady mi się ze śmiechu zrobią... :-)

    Bez obaw. Banki są najbardziej dochodowym interesem współczesnego
    świata. Bardziej nawet od "ekologii".

    Znasz bank, który dokłada do interesu? To brzmi jak oksymoron.

  • 17. Data: 2011-10-05 16:08:44
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (05.10.2011 16:10), Marcin N wrote:
    > Gdyby nie było belkowego - to bank oferowałby mniejsze odsetki, bo
    > ludzie by się na to zgodzili. Ostatecznie wiec to bank pokrywa te
    > odsetki, które zabiera skarb państwa.

    Gdyby nie było belkowego, to jestem przekonany że banki oferowałyby co
    najmniej tyle ile wynosi inflacja.

    A dzisiaj, większość belkowych lokat, po opodatkowaniu daje mniej kasy
    niż inflacja.

    p. m.

  • 18. Data: 2011-10-05 17:39:34
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zgodzili. Ostatecznie wiec to bank pokrywa te odsetki, które zabiera skarb

    A stacje benzynowe dają taką cenę jaką ludzie są w stanie zapłacić ?
    Czyli jakby nie było akcyzy to ceny byłyby takie jakie są ?
    P.G.

  • 19. Data: 2011-10-05 20:34:00
    Od: Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    W dniu 2011-10-05 19:39, Piotr Gałka pisze:

> [...]
    >
    > A stacje benzynowe dają taką cenę jaką ludzie są w stanie zapłacić ?
    > Czyli jakby nie było akcyzy to ceny byłyby takie jakie są ?

    Nie, byłyby niższe. Wymusiłaby to konkurencja między koncernami paliwowymi.
    Dokładnie taka sama konkurencja jaka jest między bankami. Dzisiaj też
    banki wymyślają sposoby, żeby zachęcić klienta, nieraz szukając luk w
    prawie, byle uciec od podatku i zaproponować klientom więcej niż inni.

  • 20. Data: 2011-10-06 10:10:48
    Od: z <z...@g...pl>

    bzdreg pisze:

    > Popieram!
    > Powywieszać tę bandę na latarniach, poczynając od Vincenta.

    Ech może znajdzie się w końcu taki (taka partia) co nie będzie się bała
    tego pierwszego (czy dwóch lat) w których po obniżeniu podatków
    pieniędzy faktycznie będzie brakować ale za to w następnych latach
    spłyną z nawiązką. Przecież i tak jesteśmy zadłużeni po uszy więc strach
    powinien być coraz mniejszy. A jednak...
    To jest zbyt proste i oczywiste żeby ta banda siedząca przy korycie
    zrozumiała. Pomyślcie przy urnie głosując na tego co nic nie może!!!