  • 1. Data: 2009-08-20 16:42:23
    Temat: bezpłatny SORBNET dla bankowości prywatnej: gdzie?
    Od: k...@o...pl

    wiele banków w ogóle nie udostępnia klientom SORBNET-u
    a te co to robią stosują stawki ok. 15zł za przelew
    ponadmilionowy i ok. 30-35zł za przelew poniżej miliona

    Czy istnieje taki bank w PL który (choćby nawet pobierał
    dość dużą oplatę za rachunek osobisty) udostępnia przelewy
    natychmiastowe bez prowizji?

    wg mojej wiedzy, nie ma takiego.
    ale z przyjemnością dowiedziałbym się, że jestem w błędzie.

  • 2. Data: 2009-08-20 16:53:56
    Od: BK <b...@g...com>

    On 20 Sie, 18:42, k...@o...pl wrote:
> [...]
    > natychmiastowe bez prowizji?
    >
    > wg mojej wiedzy, nie ma takiego.
    > ale z przyjemnością dowiedziałbym się, że jestem w błędzie.

    Sa mozna sobie to wynegocjowac w ramach private banking. TOIP banku w
    przypadku private banking to czesto luzny zbior wskazowek niz
    oficjalny cennik i jak pojdziesz do Banku powiesz: zakladam u was ror
    i lokate na 1 milion i chce przelewy sorbnet za free private banking
    jest w stanie to zaakceptowac.

  • 3. Data: 2009-08-20 17:06:18
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    Użytkownik "BK" <b...@g...com> napisał w wiadomości
    d.googlegroups.com...

    A własnie, to my chyba kiedyś rozmawialiśmy... Wziąłeś ten pakiet R-Club?

  • 4. Data: 2009-08-20 17:22:47
    Od: k...@o...pl

    > Sa mozna sobie to wynegocjowac w ramach private banking.

    byłem w pkobp tym z kropeczką, gdyż napisali sobie w cenniku że opłata
    za pakiet do uzgodnienia, w oddziale krzyknęli 50zł a jako uzasadnienie
    podali (rewelacja, klientom aliora i db szczęki opadną z wrażenia)
    bezpłatne eliksiry krajowe. O darmowym sorbnecie rozmawiać nie chcieli.

    Jedyny plus mają taki że wiedzą o isnieniu sorbnetu i mają go w standardzie
    tyle że po zupełnie nieatrakcyjnej cenie.

    R-Club to zapewne jakieś elitarne wcielenie żółtego Raiffeisena?
    BZWBK ma coś do zaoferowania sensownego?
    Z uwagi na bliskość pkobp i bzwbk ten drugi odwiedzę najszybciej
    bo pkobp na razie nie okazał się atrakcyjny