  • 1. Data: 2009-04-30 13:03:08
    Temat: bkw i Konto24.pl oraz UOKiK i 3dsecure
    Od: " wspolna-flaszka.pl" <n...@N...gazeta.pl>

    Witam!
    Zaobserwowalalem ze jak robie przelew z konta Konto24.pl
    to w historii nie mam pobrania za przelew (obce konto), gdy robie
    z konta <30 lub wydajesz i zarabiasz to jest.
    Czy to pomylka czy cos przeoczylem w TOiP?

    I druga sprawa czy ktos z was juz postanowil zglosic UOKiK
    3dsecure w bzwbk? Szlak mnie trafil. Konto wydajesz zarabiasz, wiadomo
    1% wraca na konto, mysle sobie kuzwa, nie wlacze uslugi skoro nie musialem
    w karcie do konta 24 , a tam przy platnosci info ze bez wlaczenia uslugi nie
    mozna wykonac platnosci. Nie musze dodawca ze za smsy potwierdzajace (co jest
    kpina, bo samo zalogowanie sie by wystarczylo)trzeba placic. Wobec tego
    dopiero przy malej ilosci transakcji duzej wielkosci mozna zarobic. Jest to
    ewidentne wymuszenie platnej uslugi.