  • 1. Data: 2009-04-30 11:43:31
    Temat: KK Alior i zmiana PINu
    Od: "RobertS" <b...@p...plusunTO>

    witam

    wlasnie aktywowalem swoja zupelnie nowa i calkiem srebrna kk Alior, system
    pokazal mi PIN i...
    czy mozna go zmienic?

    jezeli tak to gdzie i czy ew. bank pobiera za to jakas oplate?

    tak sie jakos przyzwyczailem do PINu, ktory mialem do poprzedniej karty

    pozdr.
    RobertS

  • 2. Data: 2009-04-30 11:59:29
    Temat: Re: KK Alior i zmiana PINu
    Od: Homzik <h...@g...com>

    w bankomatach euronetu, chyba 1 zl kosztuje

  • 3. Data: 2009-04-30 12:23:09
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 30 Apr 2009 13:43:31 +0200, RobertS napisał(a):

    > jezeli tak to gdzie i czy ew. bank pobiera za to jakas oplate?

    W bankomatach Alior/Euronet (to są te Euronety, które są przy
    oddziałach). Za darmo jest.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 4. Data: 2009-04-30 12:33:37
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 30 Apr 2009 12:23:09 +0000, Olgierd napisał(a):

    > W bankomatach Alior/Euronet (to są te Euronety, które są przy
    > oddziałach). Za darmo jest.

    Nie tylko przy oddziałach. Z moich obserwacji wychodzi, że w tych
    nowszych euronetach.

    --
    xbartx

  • 5. Data: 2009-04-30 12:34:25
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 30 Apr 2009 12:33:37 +0000, xbartx napisał(a):

    > Nie tylko przy oddziałach. Z moich obserwacji wychodzi, że w tych
    > nowszych euronetach.

    A to nie wiem, próbowałem w pierwszym z brzegu i nie poszło. Pewnie te
    przy oddziałach są nowsze.

  • 6. Data: 2009-04-30 12:48:35
    Od: "RobertS" <b...@p...plusunTO>

    > w bankomatach euronetu, chyba 1 zl kosztuje

    ok, dzięki za info...przy okazji zmienię ;-)

    poza tym wykonałem już pierwszą transakcję, autoryzowana oczywiście PINem,
    a blokady nie ma...
    czy Alior nie robi blokad i od razu są obciążenia a może ww. pojawi się z
    opóźnieniem?

    nie widzę też kwoty dostępnych środków...czy ten bank tak ma?

    pozdr.
    RobertS

  • 7. Data: 2009-04-30 12:51:48
    Od: "RobertS" <b...@p...plusunTO>

    oj ZONK!

    co prawda blokada to 0 zł, ale znalazłem przyznany oraz dostępny limit!

    dostępny jest pomniejszony o wartość wykonanej właśnie transakcji...czyli
    trzeba wejść w odpowiednią opcję, ale info jest ;-)

    pozdr.
    RobertS

  • 8. Data: 2009-04-30 12:59:28
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    RobertS pisze:
    > dostępny jest pomniejszony o wartość wykonanej właśnie transakcji...czyli
    > trzeba wejść w odpowiednią opcję, ale info jest ;-)

    Czyli coś jak w Citi ?

    Po pierwszym wyciągu i po zrobieniu kilku płatności w kolejnym okresie
    trzeba się domyślać co i jak się wydało, do czasu aż się rozliczy.

    --
    Mithos

  • 9. Data: 2009-04-30 13:15:07
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 30 Apr 2009 14:51:48 +0200, RobertS napisał(a):

    > co prawda blokada to 0 zł, ale znalazłem przyznany oraz dostępny limit!

    Tak, blokady są defaultowo na zero ustawione.

    > dostępny jest pomniejszony o wartość wykonanej właśnie
    > transakcji...czyli trzeba wejść w odpowiednią opcję, ale info jest ;-)

    Ty chyba z mBanku przyszedłeś ;-) Bo tak to tylko w BRE.

  • 10. Data: 2009-04-30 13:21:26
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Olgierd pisze:
    > Ty chyba z mBanku przyszedłeś ;-) Bo tak to tylko w BRE.

    W Millennium też tak jest.

    --
    Mithos