  • 1. Data: 2009-04-30 13:08:27
    Temat: mBank: Ile trzeba czekać na wpłatę?
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    Witam,

    za starego kiosku wpłacałem i po 15 minutach było na koncie. Teraz, po
    pożarze, mam nowy kiosk i wpłata pojawia się po paru godzinach. Dlaczego?
    Czy to normalne, czy reklamować?

    --
    Tristan

  • 2. Data: 2009-04-30 13:14:00
    Temat: Re: mBank: Ile trzeba czekać na wpłatę?
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 30 Apr 2009 15:08:27 +0200, Tristan napisał(a):

    > za starego kiosku wpłacałem i po 15 minutach było na koncie. Teraz, po
    > pożarze, mam nowy kiosk i wpłata pojawia się po paru godzinach.
    > Dlaczego? Czy to normalne, czy reklamować?

    Normalne dla nowych (przeprogramowanych) kiosków.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 3. Data: 2009-04-30 13:18:54
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 30 kwiecień 2009 15:14
    (autor Olgierd
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <p...@r...org>):

    > Normalne dla nowych (przeprogramowanych) kiosków.

    Ale czemu tak długo to idzie? I na co one zostały przeprogramowane?

    --
    Tristan

  • 4. Data: 2009-04-30 13:21:36
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Olgierd" <n...@n...problem> wrote in message

    > Normalne dla nowych (przeprogramowanych) kiosków.

    W Multi tez tak jest? To by oznaczalo, ze m*Banki, ktore kiedys zmuszaly
    konkurencje do poscigu cofaja sie teraz o krok do tylu...

    MK

  • 5. Data: 2009-04-30 13:24:52
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 30 Apr 2009 15:21:36 +0200, MK napisał(a):

    > W Multi tez tak jest? To by oznaczalo, ze m*Banki, ktore kiedys zmuszaly
    > konkurencje do poscigu cofaja sie teraz o krok do tylu...

    W Multi nie wiem. Ale na forum pisali, że te "bezpieczniejsze"
    wpłatomaty, w których kwotę wpłaty deklaruje się przed podaniem banknotów
    tak mają.

    Kiedyś czekałem jakieś 2 godziny na uznanie rachunku.

  • 6. Data: 2009-04-30 13:29:20
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MK pisze:
    > W Multi tez tak jest? To by oznaczalo, ze m*Banki, ktore kiedys zmuszaly
    > konkurencje do poscigu cofaja sie teraz o krok do tylu...

    W Multi środki widać po 15 minutach (tyle mi zajmuje droga powrotna z
    wpłatomatu do pracy), aczkolwiek kiedyś faktycznie pojawiało się to po
    kilku godzinach. Jednakże może zależy to od konkretnego wpłatomatu czy
    też od czegoś zupełnie innego o czym nie wiem :)

    --
    Mithos

  • 7. Data: 2009-04-30 13:30:10
    Od: "MK" <m...@i...pl>

> [...]
    > tak mają.
    >
    > Kiedyś czekałem jakieś 2 godziny na uznanie rachunku.

    Hm... a wplata byla karta mBanku we wplatomacie mBanku (Multi/Multi) czy
    moze karta mBanku we wplatomacie Multi (Multi/mBank)? Bo taka zaleznosc
    bylbym w stanie zrozumiec, ale powiazania miedzy deklaracja i wplata nie
    pojmuje...

    MK

  • 8. Data: 2009-04-30 19:47:59
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 30 Apr 2009 15:30:10 +0200, MK napisał(a):

    > Hm... a wplata byla karta mBanku we wplatomacie mBanku (Multi/Multi) czy
    > moze karta mBanku we wplatomacie Multi (Multi/mBank)?

    W "m" na "m". Temat był tłumaczony przez mPracowników na mForum, naprawdę
    tłumaczono to nowym softem tego sprzętu.

    Wpłatomat "M" na rachunek "M" faktycznie szybciej zaksięgował.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl [Lege Artis]

  • 9. Data: 2009-05-01 12:58:21
    Temat: Re:[off topic] mBank: Ile trzeba czekać na wpłatę?
    Od: Filip <f...@N...gazeta.pl>

    MK pisze:
    > W Multi tez tak jest? To by oznaczalo, ze m*Banki, ktore kiedys zmuszaly
    > konkurencje do poscigu cofaja sie teraz o krok do tylu...
    >
    > MK
    Ja się nigdy nie czepiam językowo, ale MK, do jasnej ciasnej... Multi
    nigdy jeszcze nie cofnęło się do przodu, i teraz też się nie cofnie ;-)
    Filip