    From: "Karol Żwiruk" <k...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: bylo: nie zasilajcie SIM+'a w euronetach ;-) - odp. z EURONETU
    Date: Fri, 30 Aug 2002 09:07:36 +0000 (UTC)

    > zeby poczatkowe haslo zmienic musze miec fizyczny kontakt z komorka

    > na to sie nie zgodzilem, regulaminu na bankomacie nie bylo
    > wybralem opcje doladowanie simplusa zarejestrowalem sie i kicha - zeby
    > cokolwiek zrobic to musze miec kontakt z komorka, albo zaufac tej co
    > komorke posiada (a nie ufam)

    > + tez usiluje do nich dotrzec

    Rzeczywiście podczas wprowadzania tego projektu nikt nie pomyślał o tym że
    ludzie będą chcieli zrezygnować z tej usługi. Zabawne, ale nie przewidzieli
    tego ;-) Teraz trwają usilne prace nad tym aby w bankomacie pojawiła
    się dodatkowa funkcja "zrezygnuj z usługi" ale pewnie to potrwa trochę.
    Tymczasowym rozwiązaniem ma być możliwość zrezygnowania z tego przez hotline
    Plusa, ale nie wiem jak oni to rozwiążą.

    Karol Żwiruk