  • 11. Data: 2007-10-05 08:07:08
    Temat: Re: bzwbk - obsluga dno i 5 metrow mulu
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > A nie prosciej zadzwonic z pytaniem na mlinie?

    Żeby zapytać o adres? =8-O
    To on też nie ma netu?;-)
    http://www.mbank.com.pl/przewodnik/dostep/kontakt.ht
    ml

  • 12. Data: 2007-10-05 08:14:54
    Od: Piotras_ <...@...pl>

    S.T. pisze:

    > Żeby zapytać o adres? =8-O
    > To on też nie ma netu?;-)
    > http://www.mbank.com.pl/przewodnik/dostep/kontakt.ht
    ml

    No wybacz ale akurat nie miałem przy sobie laptopa. A panie w oddziale
    nie mają dostępu do internetu! Na mLinie chciałem zadzwonić ale kobieta
    usilnie chciała wysłać pismo do oddziału regionalnego BRE BANKU we
    Wrocławiu a nie do Łodzi.

  • 13. Data: 2007-10-05 09:52:06
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 04.10.2007 Piotras <n...@p...tutaj.net> napisał/a:
    > Witam,
    >
    > swego czasu wysłałem wniosek o kartę money.pl. Do odbioru wskazałem
    > oddział bzwbk niedaleko mnie i się zaczęło. Najpierw kobieta zaczęła
    > wymagać ode mnie zaświadczenie o zarobkach. Tłumaczyłem jej że w ramach
    > aktualnych zasad karta do 5k jest bez dokumentów. Ale ona nie zna karty
    > "monej" (jej wymowa) bo dotychczas tylko jedną taką kartę wydali,
    > internet jej nie działa a sieć wewnętrzna strasznie zamula. Wyszedłem,
    > zadzwoniłem do zachodniego do warszawy, zadzwonili do oddziału i ją
    > oświecili, więc mi ją z łaską wydała.

    Ja właśnie byłem odebrać kartę i podpisać umowę. Na oświadczeniu o
    zarobkach było miejsce na pieczątkę pracodawcy, czyli moją (prowadzę DG).
    Nie miałem oczywiście przy sobie, ale uznali, że to nie problem. Po
    godzinie dzwoni facet i mówi, że jednak KONIECZNIE powinienem wrócić i
    przystawić pieczątkę. :D

    --
    Samotnik
    http://www.pachnidelko.pl/

  • 14. Data: 2007-10-09 12:45:15
    Od: Krystek <s...@k...eu.org>

    Piotras_ pisze:

> [...]
    > nie mają dostępu do internetu! Na mLinie chciałem zadzwonić ale kobieta
    > usilnie chciała wysłać pismo do oddziału regionalnego BRE BANKU we

    A w oddziale BZWBK w Białymstoku mają komputer dostępny dla klientów
    coby mogli sobie podejrzeć saldo w BZWBK24 przez Internet ;-)

    K.