-
21. Data: 2002-07-23 13:06:51
Temat: Re: chamstwo w Multibanku
Od: <j...@p...onet.pl>
> a.. Bank po otrzymaniu od BIK S.A. informacji, że Klient Banku wniósł
> żądanie, o którym mowa w art. 32 ust.1 pkt 6 ustawy o ochronie danych
> osobowych w odniesieniu do Bazy "Kredytobiorcy", niezwłocznie podejmie
> niezbędne działania aby sprawdzić zasadność żądania Klienta.
> a.. W przypadku stwierdzenia przez Bank, że żądanie Klienta jest
> uzasadnione, Bank niezwłocznie podejmie wszystkie działania aby wyjaśnić
> przyczyny przekazania niepoprawnych danych, wycofa dane z Bazy
> "Kredytobiorcy" lub w zależności od oceny możliwych skutków dla innych
> banków prześle do Bazy "Kredytobiorcy" poprawne dane.
> a.. W każdym przypadku wycofania danych lub przesyłania poprawnych danych w
> wyniku żądania Klienta Bank pisemnie powiadomi o tym BIK S.A. W związku z
> powyższym, iż to bank dokona korekty danych, BIK nie ma obowiązku
> informowania
> o tym fakcie klientów.
>
>
> Czyli chyba klient wnosi do BIK-u, ten dopiero przekazuje do banku.
IMO uściślając: klient ma dwie drogi: przez BIK i przez bank, ale to bank
występuje do BIK'u o zmianę/usunięcie danych.
Jacek
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
22. Data: 2002-07-23 13:10:21
Temat: Re: chamstwo w Multibanku
Od: <p...@w...pl>
>
> > SKRAJNE OLEWANIE, BRAK KOMPETENCJI, BRAK ZAINTERESOWANIA, BRAK
> > WYSTARCZAJĄCEJ WIEDZY PRACOWNIKÓW MULTIBANKU W KATOWICACH
> > PRZESZEDŁ MOJE NAJŚMIELSZE OCZEKIWANIA. MYŚLĘ, ŻE POZOSTANIE PRZY
> > KONCIE W PEKAO S.A. BĘDZIE ROZSĄDNE – MOŻE NIE JEST TO OFERTA
> > NAJKORZYSTNIEJSZA, ALE PRACOWNICY PEKAO WIEDZĄ DO ZNACZY SŁOWO
> > KLIENT !!!!!
>
> A ty biedaczku myślałeś że po Banku Czestochowa to oni tylko długi przejeli?
> :-)
> Y.
>
> --
> Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
Nie - myślałem o nim jako o większym bracie Mbanku !
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
23. Data: 2002-07-23 13:16:42
Temat: Re: chamstwo w Multibanku
Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>
Użytkownik <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:5db6.00001ac6.3d3d54eb@newsgate.onet.pl...
[..]
> IMO uściślając: klient ma dwie drogi: przez BIK i przez bank, ale to bank
> występuje do BIK'u o zmianę/usunięcie danych.
Choć z drugiej strony na tej samej stronie BIK-u jest takie coś:
a.. Wszelkie zastrzeżenia odnośnie treści danych osobowych klient banku
powinien kierować do banku będącego właścicielem tych danych
Czyli nie rozumiem. :-(
Inna sprawa.
Czy ktoś mający kredyty, skladał zapytanie do BIK-u ?
i jakie informacje się otrzymuje na odpowiedzi do takiego zapytania?
KJ
-
24. Data: 2002-07-23 13:19:55
Temat: Re: chamstwo w Multibanku
Od: <j...@p...onet.pl>
> Czyli nie rozumiem. :-(
> Inna sprawa.
> Czy ktoś mający kredyty, skladał zapytanie do BIK-u ?
> i jakie informacje się otrzymuje na odpowiedzi do takiego zapytania?
>
Z pewnością dane instytucji, która wnosiła o wpisanie na listę, rodzaj i
wysokość niespłaconych zobowiązań?
Jacek
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
25. Data: 2002-07-23 13:25:08
Temat: Re: chamstwo w Multibanku
Od: <j...@p...onet.pl>
> > Z pewnością dane instytucji, która wnosiła o wpisanie na listę, rodzaj i
> > wysokość niespłaconych zobowiązań?
> No właśnie niekoniecznie. Swego czasu ktoś składał zapytanie i żalił się
> że fraza "dane osobowe" została potraktowana dosłownie:
> dostał adres imie i nazwisko i ani słowa o kredytach.
To mnie zaskakujesz, że oni są tacy niedomyślni :-)
Jacek
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
26. Data: 2002-07-23 13:25:29
Temat: Re: chamstwo w Multibanku
Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>
Użytkownik <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:5db6.00001ae3.3d3d57fa@newsgate.onet.pl...
> > Czyli nie rozumiem. :-(
> > Inna sprawa.
> > Czy ktoś mający kredyty, skladał zapytanie do BIK-u ?
> > i jakie informacje się otrzymuje na odpowiedzi do takiego zapytania?
> >
>
> Z pewnością dane instytucji, która wnosiła o wpisanie na listę, rodzaj i
> wysokość niespłaconych zobowiązań?
No właśnie niekoniecznie. Swego czasu ktoś składał zapytanie i żalił się
że fraza "dane osobowe" została potraktowana dosłownie:
dostał adres imie i nazwisko i ani słowa o kredytach.
KJ
-
27. Data: 2002-07-23 13:35:45
Temat: Re: chamstwo w Multibanku
Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>
Użytkownik <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:5db6.00001aed.3d3d5932@newsgate.onet.pl...
[...]
> To mnie zaskakujesz, że oni są tacy niedomyślni :-)
>
Wiesz, gdyby nie przypadek od którego wątek się zaczął
(o ile jest prawdziwy) to może byłoby to śmieszne.
Co gorsza, z (pobieżnej) lektury UODO nie bardzo wiadomo jak
wymusić na nich podanie czegoś więce.
KJ
-
28. Data: 2002-07-23 13:42:55
Temat: Re: chamstwo w Multibanku
Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>
> > A propos: Gdzie można dostać w miarę łatwo linię kredytową w koncie,
> > przedstawiając historię w innego banku? Co zrobić z tym głupim wpisem do
BIK
> > S.A. ?
> Po uregulowaniu należności możesz zażadać od banku, który Ci na@#$%^& w
papiery
> usunięcia wpisu w BIK'u. Spróbuj dowiedzieć się w Multibanku, kto Cię tak
> obsmarował i uderzyć tam.
Pamietajcie, ze (podobno) bank (w tym wypadku multi) nie ma dostepu do
wszystkich danych w BIKu. A wiec multi nie wie gdzie jest ten niesplacony
kredyt... :((
pozdrawiam,
-
29. Data: 2002-07-23 16:10:34
Temat: Re: chamstwo w Multibanku
Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>
On 23 Jul 2002 15:06:51 +0200, <j...@p...onet.pl> wrote:
>
>IMO uściślając: klient ma dwie drogi: przez BIK i przez bank, ale to bank
>występuje do BIK'u o zmianę/usunięcie danych.
>
Z tym, ze zglaszac mozna do banku, ktory takiego wpisu dokonal. A nie
do banku, ktory na podstawie tego wpisu podjal decyzje.
W raporcie ktory otrzymuje bank pytajacy nie ma informacji kto dokonal
danego wpisu.
Natomiast klient zadajac pytanie do BIKu samodzielnie na pewno otrzyma
konkretne dane bankow.
--
Wojtek Frabinski ICQ 50443653
w...@a...net.pl
Moja strona Meat Loafa http://www.meatloaf.3a.pl/
galeria kart bankowych http://www.karty.3a.pl/
-
30. Data: 2002-07-23 16:13:28
Temat: Re: chamstwo w Multibanku
Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>
On Tue, 23 Jul 2002 15:16:42 +0200, Kamil Jońca
<k...@p...onet.pl> wrote:
>a.. Wszelkie zastrzeżenia odnośnie treści danych osobowych klient banku
>powinien kierować do banku będącego właścicielem tych danych
>
>Czyli nie rozumiem. :-(
Do banku bedacego wlascicielem tych danych czyli do banku, ktory te
dane umiescil w BIKu.
--
Wojtek Frabinski ICQ 50443653
w...@a...net.pl
Moja strona Meat Loafa http://www.meatloaf.3a.pl/
galeria kart bankowych http://www.karty.3a.pl/