  • Data: 2008-04-09 18:03:29
    Temat: citi już przegina
    Od: Ra <w@stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Jego namolność i wszechobecnośc działa mi już na nerwy
    - co miesiąc dzwonią i proponują kredyt, zanim się domyślę o co tym
    razem chodzi muszę wysłuchiwać zaaferowanej pani jakim to dobrym
    klientem jestem i związku z tym bank ma dla mnie niesamowitą propozycje
    np kredyt na 100tys
    - przy każdej rozmowie konsultant zorientowawszy się że mam wyciągi
    papierowe trenuje swoje zdolności negocjacyjne celem przekonania mnie do
    przejścia na wyciągi elektroniczne

    po za tym firmy które sprzedają ich kk robią ich w balona
    byłem w skiteamie, przy wejściu stoi pan/pani i ściemnia że daje bony
    50zł na zakupy za free, trzeba tylko mieć dowód nic zobowiązującego.
    Okazuje się że to wniosek o wydanie karty citi. To że już mam ich kartę
    w niczym nie przeszkadza mogę wystąpić o kartę bp a potem jej nie
    aktywować :o
    Bon się dostaje, jak wyda chyba 200zł ale na następne zakupy. Gdyby
    koleś od razu powiedział co i jak to rozłożyłbym zakupy na 2 tury i od
    wykorzystał go. Ale na szczęście wczoraj coś jeszcze musiałem dokupić
    więc nie przepadł. Dziś dzwoni kobieta z citi proponuje mi kk visa lotu
    jako wspaniałe uzupełnienie do istniejącego mastercarda :o. Nie wiem ale
    chyba płacą im od każdego wniosku nie ważne ile razy złożony i czy
    wogóle jego złożenie miało sens