eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiciti nie panuje nad wlasnym systemem i gubi pieniadzeciti nie panuje nad wlasnym systemem i gubi pieniadze
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.astercity.net!news.aster.pl!not
    -for-mail
    From: "ygreko" <...@...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: citi nie panuje nad wlasnym systemem i gubi pieniadze
    Date: Fri, 4 Jan 2008 18:20:42 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6000.16480
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6000.16545
    Lines: 64
    Message-ID: <477e6026$0$26622$f69f905@mamut2.aster.pl>
    NNTP-Posting-Date: 04 Jan 2008 16:34:46 GMT
    NNTP-Posting-Host: 10.71.23.189
    X-Trace: 1199464486 mamut2.aster.pl 26622 10.71.23.189:49652
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:433737
    [ ukryj nagłówki ]

    Witajcie,

    Pisalem juz wczesniej o problemach z systemem citibank online, ale to, co
    teraz opisze po dokladnym sprawdzeniu sprawy to juz po prostu przechodzi
    mozliwe pojecie. Dotychczas sadzilem, ze zagubione przelewy i brak
    jakiejkolwiek informacji o zlozonych dyspozycjach przez klienta to rzecz
    niespotykana nawet w banku typu skok czy gminnym/spoldzielczym, ale okazuje
    sie, ze citi to wszystko potrafi.

    Historia wyglada tak, ze skuszony reklama zrobilem pierwszy blad i zalozylem
    konto oszczednosciowe i osobiste w citibanku. Zaczalem korzystac i 24
    grudnia zlecilem przelew terminowy z oszczednosciowego na osobiste z data
    realizacji na 1 stycznia. Pokazalo mi sie potwierdzenie ustanowienia
    przelewu. Po czym juz nigdy wiecej tego przelewu na oczy nie zobaczylem, bo
    nie pokazal sie on juz w zaden sposob, mimo wybierania opcji podgladu
    przelewow przyszlych. Po prostu zniknal. A wiec sadzilem, ze moze sie
    pomylilem i nie wykonalem tego przelewu, wiec 27 grudnia ustanowilem
    identyczny przelew, ktory tez zniknal. Przetarlem oczy ze zdumienia i
    zadzwonilem do citiphone, gdzie dostalem informacje, ze w ogole nie ma
    mozliwosci zlecania przelewow z konta oszczednosciowego z terminem
    przyszlym. Zdziwilem sie jeszcze bardziej, bo przeciez opcja w systemie
    jest. Dla pewnosci z konsultantem na drugim koncu kabla telefonicznego,
    zlecilem jeszcze jeden przelew, tym razem na 1 zl, aby tylko opisac
    konsultantowi co widze na ekranie. Oczywiscie zadnego z tych przelewow
    konsultant nie widzial ze swojej strony na moich kontach.

    Co sie okazalo? Wykonal sie przelew nr 1 i przelew nr 3. Citibank obciazy
    mnie prowizja za zlecenie drugiego przelewu w jednym miesiacu, mimo, ze
    skladajac go sadzilem, ze sie nie wykona i nawet nie mialem mozliwosci
    odwolania go.

    Zglosilem sprawe na infolinii, nikt nic nie wie, w odpowiedzi na reklamacje
    potraktowano mnie jak ostatecznego kretyna piszac krok po kroku, gdzie mam
    kliknac aby zobaczyc przelewy zlecone z data przyszla.

    2 stycznia zlecilem kolejny przelew z data przyszla, za ponad miesiac. W
    tzw. miedzyczasie zlecilem zamkniecie tego zlodziejskiego konta, wiec i tak
    nawet jakby sie mial wykonac przelew to nie pojdzie, a zrobilem to tylko po
    to, aby sprawdzic, czy cos zostalo zrobione. Znowu konsultant na infolinii
    twierdzi:
    a) nie da sie zrobic przelewu z data przyszla z konta oszczednosciowego
    b) nie widzi zleconego przeze mnie przelewu, co znaczy, ze takiego przelewu
    nie ma

    Reasumujac: citibank handlowy jest bankiem z systemem bankowym napisanym
    przez totalnych kretynow, albo kupionym od Ruskich na stadionie. Nie jestem
    w stanie zrozumiec, jak to mozliwe, ze w XXI wieku istnieja takie banki,
    ktore nie maja pojecia co sie dzieje w ich systemie bankowym.

    Prosze was o informacje, ktore media sa opiniotworcze. W tej sytuacji,
    poniewaz citi twierdzi, ze jestem kretynem i ze na pewno ten przelew tam
    jest, chce naglosnic sprawe, aby nikt nie dal sie nabrac na kampanie
    reklamowa tego badziewnego banku i nie zalozyl sobie konta, aby nie tracic
    niepotrzebnie nerwow...

    Moj przypadek moze mnie kosztowac co najwyzej 7,99 zl, ale jesli ktos
    zainwestuje spora sume i nie bedzie w stanie nic z tym zrobic? Np. pomyli
    sie w numerze konta bankowego, na ktory zlecil przelew i nawet sam citibank
    nie bedzie w stanie tego odkrecic, a przelew pojdzie?
    Paranoja.

    Pozdrawiam,
    Piotr

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1