  • 1. Data: 2003-07-08 17:38:48
    Temat: co zamiast pkosa-vip
    Od: "Adam" <a...@...spam.poczta.onet.pl>

    jakie konto w jakim banku proponujecie zamiast pkosa vip ?

    --
    'ja wiem, że nadzieja jest matką głupich.
    ale wolę być glupim z nadzieją,

  • 2. Data: 2003-07-08 17:41:14
    Temat: Re: co zamiast pkosa-vip
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Adam wrote:
    > jakie konto w jakim banku proponujecie zamiast pkosa vip ?

    Sprawdź Multibank - wiekszość zwiewających z Pekao tam sie przenosi.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 3. Data: 2003-07-08 19:59:49
    Od: "Adam" <a...@...spam.poczta.onet.pl>

    W ostatnim odcinku zobaczylismy:beevq8$m3a$...@i...gazeta.pl,
    Glenn <g...@g...pl> ktory/a napisal/a:

    | Sprawdź Multibank - wiekszość zwiewających z Pekao tam sie przenosi.

    hyhy - w Multibanku zebby zalozyc aquariusa trzeba udokumentowac swoje
    dochody... hyhyhy... paranoja jakas... to w vipie wystarcza wplywy.. szukam
    dalej...

  • 4. Data: 2003-07-08 21:01:39
    Od: "mirek" <m...@g...pl>

    Adam <a...@...spam.poczta.onet.pl> napisał(a):

    > jakie konto w jakim banku proponujecie zamiast pkosa vip ?
    >

    > --
    > 'ja wiem, że nadzieja jest matką głupich.
> [...]

    W moim mieście wybrał bym nie Pekaó lecz Inteligo. Mirek

  • 5. Data: 2003-07-09 00:22:05
    Od: "marcintoja0" <m...@o...pl>

    Chyba dobrze by było, abyś sprecyzował, czego oczekujesz,

    jak widać już np. Multi Ci nie pasuje, ja mam osobiście VIPa i jestem bardzo
    zadowolony, ale nie używam np. żadnego kanału dostępu do tego konta poza
    oddziałem, tak sobie przyjąłem i to mi odpowiada, mam też kilka innych kont,
    ale z PeKaO nie zamierzam rezygnować, nie widzę najmniejszego powodu nie
    tylko z przyzwyczajenia...
    Może oddział Ci nie pasuje?

    Pozdrawiam,
    MK

  • 6. Data: 2003-07-09 07:09:16
    Od: "Darek" <g...@p...fm>

    Wcale nie trzeba dokumentowac wplywow.
    wystarczy zadeklarowac okreslona kwote wplywow na kwartal tak zeby srednie
    miesieczne wplywy wynosily minimum 5 tys.
    wiem bo mam Aquariusa i pieniadze przychodza na konto z roznych zrodel.

  • 7. Data: 2003-07-09 07:10:30
    Od: "Darek" <g...@p...fm>

    Użytkownik "marcintoja0" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    kont,
    > ale z PeKaO nie zamierzam rezygnować, nie widzę najmniejszego powodu nie
    Najwyrazniej Twoje oczekiwania co do konta i uslug bankowych sa bardzo
    ograniczone. Jakie masz korzysci z konta VIP w PeKaO SA?

  • 8. Data: 2003-07-09 07:13:11
    Od: "Pablo" <p...@w...pl>

    > jakie konto w jakim banku proponujecie zamiast pkosa vip ?

    KB VIP?

    Pablo

  • 9. Data: 2003-07-09 07:58:27
    Od: Marek Barbaszyński <m...@i...com.pl>

    Pablo wrote:

    > KB VIP?

    A KB VIP różni się czymś istotnym od zwykłego Ekstrakonta
    oprócz wyższej opłaty miesięcznej?

    --
    Marek "Barbidu" Barbaszyński
    ---- The signature has been optimized away

  • 10. Data: 2003-07-09 08:24:42
    Od: "Pablo" <p...@w...pl>

    > A KB VIP różni się czymś istotnym od zwykłego Ekstrakonta
    > oprócz wyższej opłaty miesięcznej?

    www.kredytbank.pl

    A tak na pierwszy rzut oka, to wieksze dzienne limity wyplat z bankomatow,
    zlote karty, diners, lepsze ubezpieczenie itp. czyki bajery dla vipow ;)

    Pablo