  • 1. Data: 2006-03-28 14:00:28
    Temat: co zrobić z niechcianą KK
    Od: "waldek" <j...@p...onet.pl>

    Mam problem. Posiadam KK Master Card PKO BP. Teraz przysłano mi następną KK
    Visa, która jest powiązana z limitem kredytowym poprzedniej karty. Ta nowa
    jest mi nie potrzebna i nie uaktywniłem jej. Gdy chciałem ją zwrócić w moim
    oddziale PKO, powiedziano mi, że mogę ją zwrócić, ale jednocześnie muszę
    zrezygnować z Master Card. Jestem skłonny podziękować PKO BP za nadmiar
    kart - co będzie jeżeli mi przyślą następną np. Maestro. Narazie wydanie
    kart jest bezpłatne, ale napewno po roku trzeba zapłacić słone opłaty za
    każdą.

    Poradźcie - co mam z tym fantem zrobić.

    Wadek

  • 2. Data: 2006-03-28 14:10:24
    Temat: Re: co zrobić z niechcianą KK
    Od: Dawid Kulbicki <daveWYWALto@I_to_TEZ.resetnet.pl>

    waldek napisał(a):
> [...]
    > oddziale PKO, powiedziano mi, że mogę ją zwrócić, ale jednocześnie muszę
    > zrezygnować z Master Card. Jestem skłonny podziękować PKO BP za nadmiar

    Bardzo ciekawe. Chyba ktoś jest lekko niedouczony. Niech pokaże zapis
    umowy/regulaminu, który o tym mówi. PKO bardzo chce być liderem w ilości
    wydanych kart kredytowych.

    > kart - co będzie jeżeli mi przyślą następną np. Maestro. Narazie wydanie
    > kart jest bezpłatne, ale napewno po roku trzeba zapłacić słone opłaty za
> [...]

    Najlepiej nie aktywuj jej w ogóle, a jeszcze lepiej zastrzeż (np.
    powiedz, że zgubiłeś) i poproś o nie wydawanie nowej.

    --
    Dawid

  • 3. Data: 2006-03-28 14:11:15
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-to.pl>

    waldek napisał(a):
    > Mam problem. Posiadam KK Master Card PKO BP. Teraz przysłano mi następną KK
    > Visa, która jest powiązana z limitem kredytowym poprzedniej karty.
    [ciach]
    > Poradźcie - co mam z tym fantem zrobić.

    Nic. Schować kartę do szuflady i nie aktywować.

    Nie mogą Ci naliczyć opłaty za niechcianą kartę. Jeśli tak zrobią -
    złożysz reklamację.

    Marek

  • 4. Data: 2006-03-28 15:53:26
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

    > Poradźcie - co mam z tym fantem zrobić.

    Dostałeś tą kartę poleconym ?

    Tomek

  • 5. Data: 2006-03-28 16:03:51
    Od: "waldek" <j...@p...onet.pl>

    > Dostałeś tą kartę poleconym ?

    Zwykły list z pouczeniem jak uaktywnić kartę i z pismem jacy oni są
    wspaniali, że przyznali kartę Visa Turyn.

    Waldek

  • 6. Data: 2006-03-28 16:42:13
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "waldek" <j...@p...onet.pl> writes:

    > Zwykły list z pouczeniem jak uaktywnić kartę i z pismem jacy oni są
    > wspaniali, że przyznali kartę Visa Turyn.

    Przybij karte gwozdzikiem na scianie i zapomnij o sprawie.

    MJ

  • 7. Data: 2006-03-28 17:06:26
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

    > Zwykły list z pouczeniem jak uaktywnić kartę i z pismem jacy oni są
    > wspaniali, że przyznali kartę Visa Turyn.

    Zrób z nią co chcesz, to tak jakbyś jej nie dostał.

    Tomek