  • 1. Data: 2012-10-30 10:36:50
    Temat: comiesięczne odkładanie - gdzie najlepiej?
    Od: dddddd <n...@w...pl>

    Witam,
    Od grudnia przez kilka miesięcy będę miał przychody rzędu kilku tysięcy
    miesięcznie które będę musiał spożytkować najwcześniej po 9 miesiącach.
    Gdzie najlepiej je ulokować? Inaczej mówiąc interesuje mnie program
    emerytalny krótkofalowy :)

    Lukasz

  • 2. Data: 2012-10-30 21:08:01
    Temat: Re: comiesięczne odkładanie - gdzie najlepiej?
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > miesięcznie które będę musiał spożytkować najwcześniej po 9 miesiącach.
    > Gdzie najlepiej je ulokować? Inaczej mówiąc interesuje mnie program

    coś takiego NIE istnieje!

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2012-11-01 12:22:56
    Od: dddddd <n...@w...pl>

    W dniu 2012-10-30 21:08, RobertS pisze:

    > coś takiego NIE istnieje!

    W takim razie jak najlepiej odkładać takie pieniądze (w sensie gdzie
    najlepsze odsetki)? nie jestem takim wyjadaczem jak wy i wolałbym co
    najwyżej raz w miesiącu przelać pieniądze na inne konto, nie mam zamiaru
    codziennie odnawiać lokat itp...

    Lukasz

  • 4. Data: 2012-11-01 12:28:04
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2012-11-01, dddddd <n...@w...pl> wrote:

    [...]

> [...]
    > najlepsze odsetki)? nie jestem takim wyjadaczem jak wy i wolałbym co
    > najwyżej raz w miesiącu przelać pieniądze na inne konto, nie mam zamiaru

    Konto oszczędnościowe, BGŻ Optima. Ostatnio mają jakąś promocję
    dla nowych środków, więc będzie jak znalazł.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 5. Data: 2012-11-05 10:52:38
    Od: MrMrooz <z...@g...pl>

    W dniu wtorek, 30 października 2012 21:08:06 UTC+1 użytkownik RobertS napisał:
    > coś takiego NIE istnieje!

    Oczywiście nie istnieje program emerytalny :-), ale odkładać można - ktoś tu już
    polecał BGZ Optima (to jest to 40 k), jest jeszcze mBank z mSaverem - 7% dla starych
    i 9% dla nowych klientów (ale tylko do 10%). Generalnie - konta oszczędnościowe.

    Pozdrawiam
    Michał M