  • Data: 2008-04-08 17:48:12
    Temat: $$$, czy Franek - co byście brali?
    Od: Poldekk <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Obecnie mam kredyt w złotówkach, ale podnoszą oprocentowanie w takim
    tempie, że mózg mi się lasuje. Dlatego chcę przewalutować kredyt, aby
    płacić mniejsze odsetki. Pozostało do zapłacenia jeszcze 349 rattt...

    Leżą przede mną dwie oferty przewalutowania:

    1. na dolara amerykańskiego

    podstawa LIBOR USD 1M
    marża 1,5%

    na dziś oprocentowanie wychodzi 4,22%

    spread na dziś to ok. 3,6%

    2. na franka szwajcarskiego

    podstawa LIBOR CHF 3M
    marża 1,1%

    na dziś wychodzi 3,97%

    spread na dziś ok. 4,5%

    Co byście wybrali i dlaczego?
    Albo czego byście nie wybrali i dlaczego?

    Czy marża 1,5% i LIBOR 1M, w przypadku dolara, to nie jest przypadkiem
    jakaś próba naciągnięcia klienta?