  • 11. Data: 2010-04-26 20:05:11
    Temat: Re: czy bedziemy mieli Zamach Majowy mk II?
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > zacznie się festiwal haków, obiektywni dziennikarze
    > z Rzeczpospolitej co chwila będą coś wyciągali z rękawa

    A z drugiej strony dokazywać będą oficerowie WSI, UOP i ABW pełniący
    rolę "niezależnych" dziennikarzy w TVP1 i Polsacie i TVN ....

    "Ty też możesz być bogaty - czyli: wolny rynek na progu XXI wieku" -
    wykład kandydata na prezydenta RP Janusza Korwin-Mikke na warszawskiej
    politechnice (cz. 2)
    http://www.asme.pl/127218866588346.shtml

    (5 minuta filmu).

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 12. Data: 2010-04-26 20:12:40
    Od: Endriu <a...@g...com>

    Poprzedni link zły ... Poniższy prawidłowy

    "Ty też możesz być bogaty - czyli: wolny rynek na progu XXI wieku" -
    wykład kandydata na prezydenta RP Janusza Korwin-Mikke na warszawskiej
    politechnice (cz. 2)
    http://www.youtube.com/watch?v=4NJ-BrCBEYY&feature=p
    layer_embedded#!

    (5 minuta filmu).

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 13. Data: 2010-04-26 20:22:45
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    chyba grubym drukiem powinno sie wyróżnić: "są osoby, które nie są agentami"

  • 14. Data: 2010-04-26 20:25:01
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Poza tym polecasz 5tą minutę, nagranie się zacina na 4 z groszami, jest
    napis że całość jest OK w jakimś klubie, a klub chce 15zł.
    :)))))))))

  • 15. Data: 2010-04-26 20:51:11
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    http://www.youtube.com/watch?v=yGULMn6Qaew&NR=1

    01:50 do 2:15

  • 16. Data: 2010-04-26 20:51:52
    Temat: Nowe idzie!
    Od: fatso <f...@n...com>

    skippy wrote:
    > http://www.youtube.com/watch?v=yGULMn6Qaew&NR=1
    >
    > 01:50 do 2:15
    http://www.facebook.com/photo.php?pid=3856791&o=all&
    op=1&view=all&subj=253864591458&aid=-1&id=837525052

  • 17. Data: 2010-04-27 10:38:02
    Od: Kazimierz <a...@f...analizyrynkowe.cal.pl>

    W dniu 2010-04-26 11:54, kigam pisze:

    > Rozumiem, że potrafisz określić wartość wig20 na przykład za tydzień?

    Widzisz jakiś związek pomiędzy katastrofą w Smoleńsku a wartością WIG20
    za tydzień? Napisz coś więcej.

    > A co to za cuda będą?

    Koniec pewnego cyklu.

    > A tutaj to mnie zaintrygowałeś niesamowicie. Zestaw proszę te fakty dla mnie.

    To jest najpilniej strzeżona tajemnica NWO :)

    Kazimierz

  • 18. Data: 2010-04-28 06:18:53
    Od: Kazimierz <a...@f...analizyrynkowe.cal.pl>

    Kigam, jak dla mnie tyle w temacie.