  • 1. Data: 2007-08-30 14:01:03
    Temat: czy da sie splacac karte automatycznie z konta w innym banku ?
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    Zastanawiam sie nad karta Citi Miles&More.
    Nie mam konta w tym banku i nie chce miec. Mam konto w Millenium i chce przy
    nim zostac.
    Czy istnieje opcja automatycznej splaty karty Citi z konta w millenium ?
    Czy jedyny sposob to przelewy o ktorych trzeba pamietac ?

  • 2. Data: 2007-08-30 14:16:15
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Robcio porozsypywal nastepujace haczki:
> [...]
    > nim zostac.
    > Czy istnieje opcja automatycznej splaty karty Citi z konta w millenium ?

    Tak.

    > Czy jedyny sposob to przelewy o ktorych trzeba pamietac ?

    Nie

    --
    badzio

  • 3. Data: 2007-08-30 16:40:37
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > Czy istnieje opcja automatycznej splaty karty Citi z konta w millenium ?
    > Czy jedyny sposob to przelewy o ktorych trzeba pamietac ?

    Sprawdx czy Citi umożliwia spłatę KK poprzez polecenie zapłaty. Chyba
    umożliwia.

    Darek

  • 4. Data: 2007-08-30 19:55:41
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    > Tak.

    super, chyba to koniec mojej karty w millenium, chyba z mi limiu w citi nie
    dadza ponad 10k zl.

  • 5. Data: 2007-08-30 20:06:21
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Thu, 30 Aug 2007 18:40:37 +0200, Darek wrote:

    > Sprawdx czy Citi umożliwia spłatę KK poprzez polecenie zapłaty. Chyba
    > umożliwia.

    Korzystałem, umożliwia.

    --
    Marcin Mokrzycki